11.01.2025 - 00:00 | Son Güncellenme:
İş birliği hakkında değerlendirmelerde bulunan Eksim Holding Gıda Grubu Başkanı ve Eksun Gıda Genel Müdürü Ahmet Demir, “Tüketici taleplerini dikkate alan ve bu yönde ürün geliştirmeleri yapan bir marka olarak topluma karşı sorumluluk taşıyoruz. İmzaladığımız protokol çerçevesinde her ay 30 çölyaklı bireye glütensiz ürün paketleri ulaştırarak bu desteği yıl boyunca kesintisiz sürdüreceğiz. Ayrıca yıl boyunca çölyak farkındalığını artırmak için iletişim kanallarımızda vakfın projelerine yer vererek çalışmalarına katkıda bulunacağız. Glütensiz beslenme hassasiyetine dikkat çekerek çölyaklı bireylerin ve glütensiz beslenmeyi tercih edenlerin sosyal hayatta daha konforlu olmalarını sağlamak ve glütensiz ürünlere erişimlerini kolaylaştırmak için çalışmalarımıza devam edeceğiz. Bu doğrultuda son iki yıldır Çölyak Vakfı iş birliğiyle düzenlediğimiz Çölyak ve Glütensiz Yaşam Zirvesi’ni bu yıl vakfın ana sponsorluğunda gerçekleştirmenin heyecanını yaşayacağız. ” şeklinde konuştu.
“AR-GE merkezi özel ihtiyaçlara yönelik çalışıyor’”
Demir, “2006 yılında sosyal sorumluluk anlayışıyla çölyak hastaları için Türkiye’nin ilk glütensiz ununu üreterek çıktığımız farkındalık yolculuğunda kapsayıcı birçok adım attık. 2021 yılında hayata geçirdiğimiz Sinangil Gluten YOK markasıyla çölyak hastaları ve glütensiz beslenenler için güvenle tüketebilecekleri, özel ambalajlarda ekmek ve atıştırmalıklar sunduk. Eksun Gıda Ar-Ge Merkezi’nde özel ihtiyaçlara yönelik ürün çalışmalarını sürdürürken sosyal fayda vizyonumuzu da sürekli olarak geliştiriyoruz” dedi.