23.10.2008 - 01:22 | Son Güncellenme:
Sigorta konusunda bilinçlendirme çalışmalarına ağırlık verilerek insanların sigorta yaptırmaya teşvik edilmeleri gerektiğini belirten Şahbaz, “Sigorta şirketleri böyle bir görevlerinin olduğunu unutmamalı” dedi.
Tanışma sıcak oldu
Başak Groupama’nın Türkiye pazarıyla tanışma dönemdeki iletişimlerin bir ‘merhaba’ iletişimi olduğunu söyleyen Şahbaz, misyonun yerine getirildiğini, sıcak bir tanışma gerçekleştiğini ifade etti ve şöyle devam etti:
“Marka kendi sesini ve iletişim tonunu gösterdi, Başak Groupama olarak yeni marka kimliğini tanıttı ve bu iletişim hedefine ulaştı. Bu sürecin başarılı olması, tabii ki kurum yöneticileri, kurumsal iletişim departmanı, reklam ajansı, halkla ilişkiler ajansı ve medya ajansı gibi birçok farklı paydaşın sinerji içinde çalışmasıyla mümkündür.
Başak Groupama, sigorta ve emeklilik sektöründe sürekli ve sağlıklı büyüyen bir grup. Yenilikçi, dinamik ve sigortacılık sektöründe birçok ilki gerçekleştirmiş bir kökene sahip. Markanın sahip olduğu bu değerleri doğru ve etkili bir şekilde yansıtan istikrarlı bir iletişim stratejisi izleyeceğiz.
Groupama’nın uluslararası hizmet anlayışını yansıtan ‘yakınlık’ ve ‘sorumluluk’ ilkelerini, hedef kitlemizle temas kurduğumuz her noktada, her mecrada hissettireceğiz. Sloganımızın söylediği gibi, bireylerin, iş ortaklarının ‘yanında, yakınında’ olacağız ve iletişimlerimizde bunu hissettireceğiz.”