09.02.2009 - 01:00 | Son Güncellenme:
Şükrü Andaç
smile adsl Satış Pazarlama Direktörü Çağatay Arslan, “Eskiden tüm internet servis sağlayıcılar gibi tamamen Türk Telekom’dan (TT) aldığımız altyapıyla al-sat modeliyle çalışıyorduk. Böylece TT çalışma yaptığında veya orada bir kesinti olduğunda smile adsl abonelerine de bu kesinti yansıyordu. Artık smile adsl olarak gerekli yatırımın yapılması ile beraber, kendi alt yapımızla adsl hizmeti verip, bu hizmette müşteri memnuniyetini arttıracak kalite vb. gibi unsurları kendimiz ayarlayabileceğiz” dedi.
Arslan, şöyle devam etti:
“Kendi altyapı teknolojimizi kullanmaya başlamamızla ve geçtiğimiz sene sonunda yine kendi bünyemizde tasarladığımız CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) programıyla birlikte smile adsl kullanıcılarına geleceğin teknolojileri için gerekli altyapıyı hazırlamış oluyoruz.”