Reklamveren

Reklamveren

Son dakika reklamveren haberleri ile ilgili Milliyet'e eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan reklamveren gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan reklamveren haber sayfamızda...

Reklamveren

haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 148 reklamveren haberi bulunmuştur.
Reklam ve pazarlama iletişiminin yükselen trendleri IAB Connect’te ele alındı
Reklam ve pazarlama iletişiminin yükselen trendleri IAB Connect’te ele alındıİnteraktif Reklamcılık Derneği IAB, yılın son çeyreğine girerken, reklam ve pazarlama iletişimi sektörünü bir araya getirdi. IAB Connect: Yükselen Trendler etkinliğinde, önümüzdeki yılın stratejileri, yaratıcı uygulama fikirleri, ekonomik beklentiler ve yeni yasal düzenlemeler konuşuldu.
18.09.2024Teknoloji
MIXX Awards Europe’da Türkiye’ye 12 ödül
MIXX Awards Europe’da Türkiye’ye 12 ödülEn başarılı dijital reklamların ödüllendirildiği MIXX Awards Europe 2024’te Türkiye üçü altın toplamda 12 ödülün sahibi oldu.
19.07.2024Teknoloji
Türkiye, 2023’te Avrupa ülkeleri arasında dijital reklam yatırımları en fazla büyüyen ülke oldu
Türkiye, 2023’te Avrupa ülkeleri arasında dijital reklam yatırımları en fazla büyüyen ülke olduDijital reklam ve pazarlama sektörünün önde gelen endüstri birliği olan IAB Europe, Avrupa'daki dijital reklamcılık pazarının %11,1'lik güçlü bir büyüme göstererek 96,9 milyar Avro ile tüm zamanların en yüksek pazar değerine ulaştığını ortaya koyan 2023 AdEx Benchmark Raporu'nu yayınladı.
25.06.2024Teknoloji
IAB’nin yeni oluşturulan CEO’luk görevini Neslihan Olcay üstlenecek
IAB’nin yeni oluşturulan CEO’luk görevini Neslihan Olcay üstlenecekIAB Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Burak Ertaş, dünya genelinde diğer ülkelerdeki IAB yapılarıyla da uyumlu olarak yeni oluşturulan CEO görevini Neslihan Olcay’ın üstleneceğini duyurdu.
24.04.2024Kariyer
14. MIXX Awards Türkiye Ödülleri sahiplerini buldu
14. MIXX Awards Türkiye Ödülleri sahiplerini bulduDijital mecralar ve uygulamalar üzerinden yaratıcılık ve iş sonuçları ile reklamların değerlendirildiği ve ödüllendirildiği MIXX Awards Türkiye, İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından on dördüncü kez düzenlendi. Rahmi Koç Müzesi’nde gerçekleştirilen ödül törenine, reklamveren markalar, yayıncı mecralar ve reklam ajansları ile sektör kuruluşlarının temsilcilerinin yanı sıra IAB Kurucu Başkanı Ahmet Pura, IAB Europe Yönetim Kurulu Başkanı Thomas Duhr ve IAB Europe Onursal Başkanı Constantin Kamaras da katıldı.
17.04.2024Stil
Pazarlama sektörü çerezsiz dünya’ya hazırlanıyor
Pazarlama sektörü çerezsiz dünya’ya hazırlanıyorReklamveren, yayıncı, ajans ve teknoloji şirketi temsilcileri, sektörde üçüncü parti çerez sonrası dönemle ilgli değerlendirmelerini ve çözüm önerilerini paylaşmak üzere 28 Mart Perşembe günü Salt Galata'da gerçekleşen IAB Connect: Çerezsiz Dünya etkinliğinde bir araya geldiler. Etkinlikte AB ve Türkiye'deki ilgili mevzuata uyum amacıyla, Safari ve Firefox tarayıcılarının ardından Google’ın da bu yıl üçüncü parti çerezleri Chrome’dan kaldırması ile ortaya çıkan yeni trendler ve çözüm önerileri ele alındı.
29.03.2024Teknoloji
Hepsiburada, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nü, hayallerini gerçekleştiren girişimci kadın hikayesiyle kutluyor
Hepsiburada, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nü, hayallerini gerçekleştiren girişimci kadın hikayesiyle kutluyorHepsiburada, “8 Mart Dünya Kadınlar Günü”nü özel bir filmle kutluyor.
7.03.2024Advertorial
‘ABD’de reklam boykotu X’i iflasa sürükler mi?’
‘ABD’de reklam boykotu X’i iflasa sürükler mi?’Eski adı Twitter olan sosyal medya platformu X’in patronu Elon Musk, Amerikalı dev şirketlerin boykotuyla karşı karşıya... BBC, Kuzey Amerika Teknoloji Muhabiri James Clayton imzalı bir yazıda bu durumun platformu iflasa sürükleyip sürüklemeyeceğini masaya yatırdı. Clayton şunları yazdı:
4.12.2023Ekonomi
Oyun dünyası, “Gaming in Advertising” etkinliğinde buluştu
Oyun dünyası, “Gaming in Advertising” etkinliğinde buluştuİnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından, 22 Kasım’da gerçekleştirilen Gaming in Advertising etkinliğinde, oyun dünyasının markalar ve pazarlama iletişimi açısından potansiyeli farklı perspektiflerden ele alındı.
27.11.2023Teknoloji
14 milyar liralık medya yatırımı
14 milyar liralık medya yatırımıTürkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları 2020 Yılı Raporu yayımlandı. Rapora göre, Türkiye’de toplam medya yatırımları 13 milyar 976 milyon TL olarak gerçekleşti. Mecra dışı reklam yatırımları ile beraber, toplam medya ve reklam yatırımları ise bir önceki yıla göre yüzde 24 oranında büyüyerek, 17 milyar 469 milyon TL oldu.
9.04.2021Ekonomi
Reklamlar değişirse toplum değişir
Reklamlar değişirse toplum değişirToplumsal cinsiyete dayalı kalıp yargılara son vererek reklam endüstrisinde değişim yaratmak için kurulan Unstereotype Alliance Platformu, Birleşmiş Milletler Kadın Birimi koordinasyonunda çalışmalarını sürdürüyor.
19.12.2020Gündem
‘Reklam boykotu’ Face’i kötü çarptı
‘Reklam boykotu’ Face’i kötü çarptıIrkçılık ve nefret söylemlerine yer verdikleri gerekçesiyle, dünyanın önde gelen reklamveren şirketleri tarafından “veto” yiyen Facebook, bu işten büyük zarar görüyor. Mark Zuckerberg’in daha ilk günden servetindeki kayıp 7.2 milyar doları bulmuş durumda.
28.06.2020Ekonomi
Reklama altı ayda 5.4 milyar TL aktı
Reklama altı ayda 5.4 milyar TL aktıTürkiye’de 2019 yılının ilk altı ayında medya ve reklam yatırımlarının 5.4 milyar TL olduğu açıklandı. Reklamcılar Derneği, Reklamverenler Derneği, Açıkhava Reklamcıları Vakfı (ARVAK), İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB TR), Mobil Mecralar Araştırma Pazarlama ve Reklamcılık Derneği (MMA), Ulusal Radyo Yayıncıları Derneği’nin (URYAD) yıllardır kendi mecraları özelinde kendi metodolojileri ile hazırlayarak açıkladığı veriler ilk kez bir araya getirildi.
26.09.2019Ekonomi
Dijital reklamda yerli rüzgarı
Dijital reklamda yerli rüzgarıDijital reklamda Amerikalı devlerle ilişkisini kesen Türk Telekom (TT), bu alanda yerli teknolojiler geliştiren Admatic ile ortaklığa gitti. Harcamalar yurtdışına gitmeyecek
15.08.2018Ekonomi
YouTube'un yeni reklam kuralları, içerik üreticilerini Twitch'e yönlendirebilir
YouTube'un yeni reklam kuralları, içerik üreticilerini Twitch'e yönlendirebilirYouTube’ta içerik üreticilerilerinin bazı durumlardan dolayı para kazanamadığından başka platformalara yönleneceği bir süredir gündemde. YouTube’a rakip olabilecek platformun ise genellikle oyun yayıncılarının bulunduğu Twitch platformu olacağı söyleniyor.
9.04.2018Teknoloji
Çekirdekten fincana kahve tutkusu
Çekirdekten fincana kahve tutkusu68 yıldır kahvede tazelik ve kalite denince akla ilk gelen markalardan olan Tchibo, yeni reklam filminde  çekirdekten fincana kadar süren kahve tutkusunu anlatıyor.
İlk 100 Duster nihayet Türkiye'de!
İlk 100 Duster nihayet Türkiye'de!Türkiye’de satışa çıktığı günden bu yana fiyat-performans konusunda aldığı övgülerle her geçen gün hayran kitlesini büyüten Dacia Duster, 2018 yılında yepyeni tasarımı ve teknolojik geliştirmeleriyle her zamankinden daha farklı ve daha iddialı geliyor.
15.02.2018Ekonomi
YouTube'taki rahatsız edici pedofili açığı büyük tepki aldı
YouTube'taki rahatsız edici pedofili açığı büyük tepki aldıYouTube'un uygulama ve masaüstü tarayıcısı üzerindeki arama çubuğuna "How to have" yazıldığında otomatik tamamlama pedofili içerikli videoları listeleyince ortalık karıştı. YouTube pedofili içerikli başlıklar yüzünden kullanıcılardan tepki aldı. Büyük firmalar ise reklam anlaşmalarını askıya alma kararı verdi.
27.11.2017Teknoloji
Vodafone Kristal Elma'da 33 ödül aldı
Vodafone Kristal Elma'da 33 ödül aldıVodafone Türkiye, reklam dünyasının prestijli ödüllerinden Kristal Elma Festivali'nden 33 ödülle döndü.
19.10.2017Ekonomi
Kristal Elma’dan Allianz’a 8 ödül
Kristal Elma’dan Allianz’a 8 ödülAllianz Türkiye’nin sağlık sigortacılığındaki vizyonunu, duygusal hikâyelerle anlattığı reklam kampanyası ‘Allianz Seninle’, Kristal Elma Yarışması’nda, biri ‘Büyük Ödül’ olmak üzere 5 ödül kazandı. Dijital ve Sosyal Medya Kategorisi’nde de 2 ödülün sahibi olan Allianz Türkiye, ‘Yılın Yaratıcılığa Cesaret Veren Reklamveren Özel Ödülü’nü de alarak, yarışmadan toplam 8 ödülle döndü.
10.10.2017Ekonomi
Allianz'a Kristal Elma'dan 8 ödül
Allianz'a Kristal Elma'dan 8 ödülAllianz Türkiye, bu yıl 29’uncusu düzenlenen Kristal Elma Yarışması’nda 8 ödül kazandı.
9.10.2017Ekonomi
Facebook reklam denetimleri için yeni personel alacak
Facebook reklam denetimleri için yeni personel alacakSosyal medya ağı Facebook, ABD seçimlerinin ardından ortaya çıkan Rusya reklam krizi sonrası, reklam denetimleri için 1000 yeni personel alacağını açıkladı.
3.10.2017Teknoloji
Instagram 2 milyondan fazla reklamverene ulaştı
Instagram 2 milyondan fazla reklamverene ulaştıInstagram, 25 Eylül’de aylık 2 milyondan fazla aktif reklamverene ulaştığını açıkladı. Bu sayı 2017 Mayıs ayında 1 milyondu. Kullanıcılar üretmeye, araştırmaya ve içeriklerle, özellikle mobil videoyla, alakadar olmaya her zamankinden daha çok süre harcadıkları için, bu hızlı büyüme gerçekleşiyor.
25.09.2017Sosyalmedya
YouTube'a gelecek yeni güncellemeyle hangi videonun para kazandırmadığını anlamak kolaylaşacak
YouTube'a gelecek yeni güncellemeyle hangi videonun para kazandırmadığını anlamak kolaylaşacakYouTube üzerinden kazanç elde edenlere güzel bir haberimiz var. Çünkü YouTube'a gelecek yeni güncellemeyle gösterilen dolar ikonlarının sayısı artıyor.
9.08.2017Teknoloji
Facebook, reklamverenlere yönelik kontrol seçeneklerini güncelledi
Facebook, reklamverenlere yönelik kontrol seçeneklerini güncellediReklamverenlere Instant Articles’dan, Hedef Kitle Ağı’ndan ve video-içi reklamlardan (in-stream ads) ayrılmak gibi yetkileri halihazırda sunan Facebook, kontrol seçeneklerini genişlettiğini açıkladı.
14.06.2017Sosyalmedya

Benzer Haber Etiketleri

Reklamveren ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.