Son dakika IAB haberleri ile ilgili Milliyet'e eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan IAB gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan IAB haber sayfamızda...
haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 451 ıab haberi bulunmuştur.
Perakende Medyanın geleceği IAB Connect’te ele alındıIAB Amerika Ölçümleme, Adreslenebilirlik, Veri ve Perakende Medya’dan Sorumlu Başkan Yardımcısı Jeffrey Bustos, IAB üyeleriyle IAB Connect Retail Media etkinliğinde bir araya geldi. Etkinlik, dijital pazarlamanın 3. büyük dalgası olarak adlandırılan Perakende Medya, medya planlamadan yaratıcı stratejilere, ölçümlemeden optimizasyona, örnek vaka çalışmalarından gelecek öngörülerine kadar pek çok konu konuşuldu.
İşte Türkiye'nin En Etkin 50 CMO'suDijitalleşme baş döndürücü hızla ilerlerken tüketici alışkanlıkları da süratle değişim geçiriyor. Yaşanan dönüşüm pazarlama alanında da köklü kırılımlara yol açarak CMO'ların (Chief Marketing Officer) rolünü daha stratejik hale getiriyor. Teknolojik yeniliklerin pazarlamaya entegrasyonu ve müşteri odaklı stratejilerin uygulanması her şirket için kritik önemde.
‘Tech Yol Dijital’ sloganıyla, Unichallenge Tech’te buluştularİnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından, ilki 2015 yılında düzenlenen Dijital Öğrenci İşleri Eğitim Kampı UniChallenge, Tech versiyonuyla altıncı kez ve çevrimiçi olarak gerçekleşti. 16-27 Eylül arasında gerçekleşen eğitim kampında 17 farklı şehir ve 33 farklı üniversiteden toplam 37 katılımcı yer aldı.
Reklam ve pazarlama iletişiminin yükselen trendleri IAB Connect’te ele alındıİnteraktif Reklamcılık Derneği IAB, yılın son çeyreğine girerken, reklam ve pazarlama iletişimi sektörünü bir araya getirdi. IAB Connect: Yükselen Trendler etkinliğinde, önümüzdeki yılın stratejileri, yaratıcı uygulama fikirleri, ekonomik beklentiler ve yeni yasal düzenlemeler konuşuldu.
MIXX Awards Europe’da Türkiye’ye 12 ödülEn başarılı dijital reklamların ödüllendirildiği MIXX Awards Europe 2024’te Türkiye üçü altın toplamda 12 ödülün sahibi oldu.
Unichallenge+ Eğitim Kampı 10’uncu yılını tamamladıİnteraktif Reklamcılık Derneği IAB tarafından ilk kez 2015 yılında düzenlenen ve son 7 yıldır Akbank’ın ana sponsorluğunda Boğaziçi Üniversitesi’nde gerçekleştirilen Akbank UniChallenge+ Dijital Öğrenci İşleri Eğitim Kampı, bu yıl 10’uncu kez düzenlendi. UniChallenge+, dijital reklamcılık ve pazarlama iletişimi sektörü için genç yetenekler yetiştirmeyi amaçlıyor.
Türkiye, 2023’te Avrupa ülkeleri arasında dijital reklam yatırımları en fazla büyüyen ülke olduDijital reklam ve pazarlama sektörünün önde gelen endüstri birliği olan IAB Europe, Avrupa'daki dijital reklamcılık pazarının %11,1'lik güçlü bir büyüme göstererek 96,9 milyar Avro ile tüm zamanların en yüksek pazar değerine ulaştığını ortaya koyan 2023 AdEx Benchmark Raporu'nu yayınladı.
UniChallenge+ 10. yaşını kutluyorİnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) VE Akbank bu yıl 10. kez gerçekleşecek UniChallenge+ ile üniversitelileri dijital reklamcılık endüstrisine dair yetkinlikler kazanmaya ve kariyer fırsatlarıyla buluşmaya davet etti. Son başvuru tarihi 31 Mayıs olan programda geçen yıl olduğu gibi deprem bölgesinden yapılan başvurular için özel bir kontenjan ayrılacağı duyuruldu.
14. MIXX Awards Türkiye Ödülleri sahiplerini bulduDijital mecralar ve uygulamalar üzerinden yaratıcılık ve iş sonuçları ile reklamların değerlendirildiği ve ödüllendirildiği MIXX Awards Türkiye, İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından on dördüncü kez düzenlendi. Rahmi Koç Müzesi’nde gerçekleştirilen ödül törenine, reklamveren markalar, yayıncı mecralar ve reklam ajansları ile sektör kuruluşlarının temsilcilerinin yanı sıra IAB Kurucu Başkanı Ahmet Pura, IAB Europe Yönetim Kurulu Başkanı Thomas Duhr ve IAB Europe Onursal Başkanı Constantin Kamaras da katıldı.
Pazarlama sektörü çerezsiz dünya’ya hazırlanıyorReklamveren, yayıncı, ajans ve teknoloji şirketi temsilcileri, sektörde üçüncü parti çerez sonrası dönemle ilgli değerlendirmelerini ve çözüm önerilerini paylaşmak üzere 28 Mart Perşembe günü Salt Galata'da gerçekleşen IAB Connect: Çerezsiz Dünya etkinliğinde bir araya geldiler. Etkinlikte AB ve Türkiye'deki ilgili mevzuata uyum amacıyla, Safari ve Firefox tarayıcılarının ardından Google’ın da bu yıl üçüncü parti çerezleri Chrome’dan kaldırması ile ortaya çıkan yeni trendler ve çözüm önerileri ele alındı.
14. MIXX Awards Türkiye jürisi belirlendiİnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından bu sene 14’üncüsü düzenlenen MIXX Awards Türkiye yarışmasının jüri üyeleri belli oldu. 5 Şubat’a kadar başvuruların yapılabileceği 14. MIXX Awards Türkiye ödülleri, 15 Nisan tarihinde düzenlenecek tören ile sahiplerine verilecek.
MIXX Ödüllerine başvurular sürüyorİnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından bu sene 14’üncüsü düzenlenen MIXX Awards Türkiye yarışmasına başvurular devam ediyor
Oyun dünyası, “Gaming in Advertising” etkinliğinde buluştuİnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından, 22 Kasım’da gerçekleştirilen Gaming in Advertising etkinliğinde, oyun dünyasının markalar ve pazarlama iletişimi açısından potansiyeli farklı perspektiflerden ele alındı.
Türkı̇ye'nı̇n 50 en etkin CMO’suPandemiyle birlikte akın eden teknolojik dönüşüm yapay zekanın da baskın rolüyle bambaşka bir boyut kazandı. Dijitalleşme görülmedik bir hızla ilerliyor, tüketici alışkanlıkları süratle değişiyor.
İşte Türkiye'nin En Etkin 50 CMO'suPandemiyle birlikte akın eden teknolojik dönüşüm yapay zekanın da baskın rolüyle bambaşka bir boyut kazandı. Dijitalleşme görülmedik bir hızla ilerliyor, tüketici alışkanlıkları süratle değişiyor. İş dünyasında bu büyük değişime ayak uydurmak için CMO'ların (Chief Marketing Officer - Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı) sorumluluğu artarken önlerinde bir fırsat penceresi de açılmış durumda...
UniChallenge, Tech versiyonuyla beşinci kez düzenleniyorİnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından, ilki 2015 yılında düzenlenen Dijital Öğrenci İşleri Eğitim Kampı UniChallenge, Tech versiyonuyla beşinci kez düzenleniyor.
Akbank UniChallenge+ dijital öğrenci işleri eğitim kampı Boğaziçi Üniversitesi’nde tamamlandıİnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından ilk kez 2015 yılında düzenlenen ve son 6 yıldır Akbank’ın ana sponsorluğunda gerçekleşen Akbank UniChallenge+ Dijital Öğrenci İşleri Eğitim Kampı, bu yıl 12-23 Haziran tarihlerinde Boğaziçi Üniversitesi’nde katılımcılarıyla tekrar fiziksel olarak buluştu.
MIXX Awards Europe’tan Türkiye’ye 5 ödülDünyanın en büyük dijital pazarlama ve reklamcılık sektör derneği olan Interactive Advertising Bureau (IAB)’nin Avrupa bölgesel kuruluşu IAB Europe tarafından düzenlenen MIXX Awards Europe 2023'te en başarılı dijital reklamlar ödüllerini aldı.
Eskişehirli işletmeler dijital pazarlama iletişimini IAB ile öğreneceklerBine yakın işletmenin üye olduğu Eskişehir Sanayi Odası ve dünyanın en büyük dijital pazarlama ve reklamcılık sektörü derneği İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB), Eskişehirli işletmelerin dijital pazarlamanın sunduğu imkanlardan faydalanarak rekabette öne çıkmaları ile önemli bir iş birliğine imza attılar.
UniChallenge+ 9'uncu kez gençlerle buluşuyorİnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) ve Akbank, bu yıl 9'uncu kez gerçekleşen UniChallenge+ ile üniversitelileri dijital reklam endüstrisine dair yetkinlikler kazanmaya ve kariyer fırsatları ile buluşmaya davet ediyor. Son başvuru tarihi 15 Mayıs.
2022 yılında medya ve reklam yatırımları yüzde 90 arttıTürkiye 2022 yılı Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre toplam yatırımlar rekor düzeyde artarak 63,89 milyar TL’ye ulaştı. Medya yatırımları 52 milyar 92 milyon TL’ye, reklam yatırımları ise 10 milyar 97 milyon TL’ye yükseldi.
Iab ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.