11.10.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Allianz Türkiye Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Okan Özdemir, şunları söyledi:
“Reklam filmimizde misyonumuza, yani müşterilerimizin ve sevdiklerinin hayatlarının her aşamasında yanlarında olduğumuza vurgu yaptık. ‘Sen sadece sevdiklerine onları sevdiğini söyle, onlara destek ol, bu yolculukta yalnız değilsin, Allianz seninle’ diyerek duygulara hitap etmeyi başardık. Sigorta sektöründe alışılageldiği gibi korkutmayı değil, güven vermeyi seçtik. Türkiye’nin ilk akla gelen sağlık sigorta şirketi olma hedefimize bu reklam kampanyasıyla bir adım daha yaklaştığımızı düşünüyorum. Bizi bu hedefe taşıyan iş ve hayal ortaklarımız Concept Ajans, Mindshare ve Pure New Media’ya da ayrıca çok teşekkür ediyoruz.”
Gündelik yaşama dair hikâyeleri Kalben’in sesi eşliğinde samimi bir dille anlatan reklam kampanyası, Allianz’a 1 Büyük Ödül, 4 Kristal Elma getirdi. Allianz Türkiye, Kristal Elma’dan 8 ödülle döndü.