EkonomiX-Ray’de ötmeyen kemer esneyen pantolon üretti

X-Ray’de ötmeyen kemer esneyen pantolon üretti

19.08.2011 - 02:30 | Son Güncellenme:

Müşterilerinin inovatif ürünlere yoğun ilgi gösterdiğini söyleyen Süvari Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Coşkun, “Bu ürünler arasında en çok tercih edilenleri X-Ray’de ötmeyen kemer ile 4 santimetreye kadar esneyen pantolon” dedi

X-Ray’de ötmeyen kemer esneyen pantolon üretti

Süvari Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Coşkun marka olarak inavosyona ağırlık verdiklerini söyleyerek, “Süvari denince akla gelen ilk gelen inovatif ürünler oluyor. Bizim çok uzun zamandan beri üzerinde yoğun çalıştığımız bir konu bu” dedi.
Bu yöndeki çalışmalara müşterilerin ihtiyaç ve talepleri doğrultusunda başladıklarını ifade eden Coşkun, “İlk olarak kravat olmasa da dik ve düzgün durabilen gömleği ürettik. Çok ilgi gördü ve sonra inovasyon ekibi kurduk. Sürekli yeni ürün geliştirmeye uğraşıyoruz. Bu konuyla ilgili Mimar Sinan Üniversitesi ile ortak ödüllü projeler yapıyoruz ve genç beyinlerden de istifade ediyoruz” diye konuştu.

‘Vakit kazandırıyor’
Coşkun, şöyle devam etti:
“Müşterilerimiz inovatif ürünlere yoğun ilgi gösteriyor. Çünkü bu ürünler müşterilerin ihtiyaç ve istekleri doğrultusunda ortaya çıktı. Bu ürünler arasında en çok tercih edileni ürün, tokası çıkarılan ve X-Ray’den geçerken ötmeyen kemer. Vakit kazandırdığı için çok talep görüyor. İkinci olarak 4 santimetreye kadar esneyen pantolon ve kemer ürettik. Bunlar da çok ilgi gören ürünler arasında.”
Süvari markasıyla faaliyet gösteren Coşkun Tekstil’in, 1967’de kurulduğunu söyleyen Coşkun, “1997’de Süvari markasıyla üretim yapmaya başladık. Süvari, aksiyon, hız gibi kavramları temsil ediyor. Bugün erkek klasik giyimin yanı sıra spor ve casual giyim üretimi de gerçekleştiriyoruz” dedi.



‘10 yıllık hedefimiz 1000 mağazaya ulaşmak’
Şu anda 90 mağazaları bulunduğunu söyleyen Ahmet Coşkun, “Yıl sonunda 100 mağazaya ulaşmayı planlıyoruz. Yılsonu itibariyle yurtiçi ve yurtdışı toplam ciromuzun 140 milyon TL olacağını öngörüyoruz” dedi.
Çalışan sayılarının 2 bin kişiyi aştığını kaydeden Coşkun, şöyle devam etti:
“2012 yılında 350 kişiye daha istihdam sağlayacağız. Şirketimiz kurulduğu günden bu yana 1, 5 ve 10 yıllık hedeflerle çalışıyor. 2016 yılı sonunda 300 mağazaya ulaşmayı planlıyoruz. 186 mağaza Türkiye’de, 120 mağaza yurtdışında olacak. 10 yıllık hedefimiz ise 1000 mağazaya ulaşmak. 350 tanesi Türkiye’de 650 tanesi yurtdışında olacak.”



‘Nepal’de iki noktadayız’

Yurtdışında hali hazırda 20 mağazaları bulunduğunu belirten Ahmet Coşkun, “Rusya’da 6, Kazakistan, Yemen ve Türkmenistan’da üçer tane, Azerbaycan ve Nepal’de ikişer, Fas’ta 1 mağazamız bulunuyor. Önümüzdeki yıllarda bu ülkelerde yeni yatırımlarımız olacak” diye konuştu.
Coşkun, “Çok yakında Irak’ta ve Afrika’da birkaç ülkede yeni mağazalarımız açılacak. Ayrıca İran, Tunus, Çin, Hindistan pazarlarıyla da ilgileniyoruz” dedi.


Gülen, büyük mağazacılıkta Bigmall markasıyla büyüyecek


65 yıldır tekstil sektöründe faaliyet gösteren Gülen Group, perakendeye ‘Biggmall’ markasıyla girdi.
Basın toplantısında konuşan Gülen Büyük Mağazacılık Yönetim Kurulu Başkanı Emin Toğlukdemir, “Via Port’ta 6 bin metrekarelik alanda kurulu ilk mağazamız, yerli-yabancı ünlü markaları ulaşılabilir fiyatlarla tüketicilerle buluşturacak” dedi.
Beş yılda altı mağazaya ulaşmayı planladıklarını kaydeden Toğlukdemir, “Mağazamızda toplam 65 markanın özel reyonu ve 242 markanın da ürünü bulunuyor. Biggmall’da ‘marka ürün + ulaşılabilir fiyat’ politikası izleyeceğiz” diye konuştu.


‘İhracatçılar vitrine çıktı’
Mağazadaki ürünlerin fiyat aralıklarının 19 TL - 1500 TL arasında değiştiğini belirter Toğlukdemir, toplam mağaza yatırımının 6 milyon euro değerinde olduğunu kaydetti.
Yepyeni bir ‘büyük mağazacılık’ konseptiyle faaliyet göstereceklerine değinen Toğlukdemir, şunları söyledi: “Mağazamızda dünyaca ünlü yabancı markaların yanı sıra yerli markalar da olacak. Giyimden kozmetiğe, mutfak ürünlerinden ayakkabıya kadar her türlü ürün bulunacak. En büyük özelliğimiz ise sunduğumuz indirim avantajı. Kozmetik ürünleri yıl boyunca ortalama yüzde 30 indirimlerle müşteriyle buluşacak.”
Bugüne kadar vitrine çıkmamış, ihracatçı markaların Biggmall ile birlikte tüketiciyle buluşacağını belirten Toğlukdemir, “İhracatçı markalar bizimle birlikte vitrine çıkıyor. Kalite yüksek, fiyatlar uygun. Yoğun ilgi görecekleri konusunda eminim. Tüketiciye bayram havası yaşatacağız” dedi.
Mağazaya ayda ortalama 260 bin ziyaretçi beklediklerini ifade eden Toğlukdemir’in aylık ciro hedefi ise 2.5 milyon TL.




‘Yüzde 10 ziyaretçi artışı sağlayacak’


VIA Development & Management Genel Koordinatörü Tayfun Döşkaya ise BiggMall’un Via Port’a artı bir güç katacağını söyledi. Via Port’un bugün Türkiye’nin en çok ziyaretçi çeken merkezlerinin başında geldiğini belirten Döşkaya, şöyle devam etti: “Bizim için önemli olan ziyaretçilerimizin beklenti ve ihtiyaçlarına cevap verecek markaların çatımız altında yer alması. Bu bağlamda Biggmall ziyaretçilerimizin beklentisini karşılayacak. ‘Fashion Exbition Center’ olarak planladığımız alanı Biggmall’a verdik. Biggmall yeni bir department store konsepti Via Port’a yıllık yüzde 10 oranında ziyaretçi artışı sağlayacağını öngörüyoruz”





Metro, çinekop ve sarıkanat satmayacak


Metro Toptancı Market, balık neslinin sürdürülebilirliği için çinekop ve sarıkanat satmama kararı aldı. Metro, soyu tükenme riski taşıyan lüferin 20 santimetre altındaki türleri olan çinekop ve sarıkanatı raflarından kaldırdı.
Şirketten yapılan açıklamada, “Metro oluşacak tüm ciro kaybı ve rekabet dezavantajına rağmen, doğal dengeye zarar vermemek ve balık neslinin yok olmasına engel olmak amacıyla bu adımı attı. Metro, balıkçılığın geleceğine yatırım yapmayı hedefliyor” denildi.




Makro, İstanbul’da altı ayda 15 mağazaya ulaşacak



Türkiye’nin en büyük 6. perakende grubu olduklarını söyleyen Makro Yönetim Kurulu Başkanı Şeref Songör, “Makro bugün 12 ilde 150 mağazaya sahip. Haziranda İstanbul’daki ilk mağazamızı açtık. Geçen yıllarda İstanbul’da Karadağlar adı altında açtığımız mağazaları ise teker teker ‘Makro’ya dönüştürüyoruz” dedi.
Önümüzdeki altı ay içinde İstanbul’a altı yeni mağaza açaklarını belirten Songör, “Karadağlar ile birlikte İstanbul’da ilk altı ayda toplam 15 mağazaya ulaşmış olacağız” dedi. Toplamda 4 bin 600 çalışanları bulunduğunu kaydeden Songör, yılsonunda bu sayının 5 bine ulaşacağını ifade etti.

‘5 yılda 450 mağazaya ulaşacağız’
2011 sonuna kadar Türkiye genelinde 170 mağazaya ulaşmayı hedeflediklerini anlatan Şeref Songör gelecek planlarıyla ilgili olarak, “Önümüzdeki 5 yılda yatırım bütçemizi 500 milyon TL’ye, 150 olan mağaza sayımızı 450’ye çıkarmak için çalışıyoruz” dedi.
‘Saat 02.00’de salça alıyorlar’
Ramazan boyunca Makro Güneşli mağazasının 24 saat hizmet vereceğini söyleyen Songör, şunları söyledi: “Ramazan ayında ürünlerimizi daha uygun fiyatlarla müşterilerimize sunuyoruz. 24 saat kesintisiz hizmetin verildiği Güneşli Mağazası’nda gece saat 02.00’de alışveriş yapan aileler var. Pide, yağ, salça gibi mutfak ihtiyaçlarını karşılıyorlar. Ayrıca ‘para kart’ ve ‘alışveriş çeki’ ile müşterilerimiz ihtiyaç sahiplerine ve şirketler de çalışanlarına Ramazan alışverişi hediye edebiliyor. Farklı seçeneklerin sunulduğu Ramazan paketlerimiz ise 19.90 TL ve 36.50 TL arasında satışa sunuluyor.”


Haberin Devamı

2013’te halka açılma planı

Makro Market’in yerli bir perakende markası olarak, 1991 yılında Songör ailesi tarafından kurulduğunu söyleyen Şeref Songör, 2013 yılında halka açılmayı planladıklarını belirtti.
Songör, “Bugün yılda 70 milyon müşteriye hizmet veriyoruz, bu sayıyı 5 yılda 250 milyona çıkarma hedefimiz var. 4 bin 350 çalışan ile istihdamda 39. sıradayız. 5 yılda istihdamımızı 15 bine çıkarmayı planlıyoruz” dedi.



Batik, bayramı özel indirimle karşılayacak


Bayram öncesinde yeni sezon koleksiyonunu satışa sunacak olan Batik, bayrama özel sezonun son indirim fırsatını sunacak. Çiçekli, çizgili desenlerle, şık maxi elbiseler, yüksek bel pantolonlar, dizde biten şortlar, kısa tulumlar, büzgülü etekler, küçük üstler, mini şortların ağırlıkta olduğu yaz koleksiyonunda, fiyatlar tişörtler 9.90 TL, şortlar 14.90 TL, gömlekler, pantolonlar, tulumlar, hırkalar 19.90 TL, elbiseler de 29.90 TL’den satışa sunuluyor.



Sunset, Markasan’la 14 bin adet ürün sattı


İnternet mağazacılığına www.markasan.com ile adım atan Günkar Grubu, 14 bin 285 adet markalı ürün satışı gerçekleştirdi. Sunset Swimwear markasıyla mayo sektöründe faaliyet gösteren Günkar’ın Yönetim Kurulu Başkanı Kemal Güneş, “Sanal Mağazacılık alanındaki yatırımımızı haziran sonunda hizmete soktuk. Aralarında Dolce Gabbana, Dsquard, Prada’nın da bulunduğu toplam 512 markanın satışını gerçekleştiriyoruz. 1.5 ay gibi bir sürede 287 bin TL ciroya ulaştık” dedi.



Online ayakkabıda yüzde 60 indirim var


Online ayakkabı, çanta ve aksesuar mağazası Pabbuc.com müşterileri, 15-19 Ağustos tarihleri arasında, 3 ürüne 2 ürün fiyatı ödeyecek. Bu kampanya yüzde 60’a varan sezon sonu indirimlerine ek olarak düzenleniyor.



Onur, zincirine Çatalca mağazasını ekledi


Gıda perakendeciliğinde Onur ve Onurex zincirleriyle faaliyet gösteren Özen Grup, son olarak açtığı Çatalca mağazasıyla büyümesini sürdürüyor. Özen Grup Yönetim Kurulu Başkanı Ekrem Özen, “İstanbul ve Trakya Bölgesi’nde 128 noktada hizmet veriyoruz. Toplam bin 700’ü aşkın personelimizle tüm mağazalarımızda en iyi hizmeti sunmak için çalışıyoruz. Çatalca’nın da bu halkaya katılmasından dolayı mutluyuz” dedi.


Haberin Devamı

TPF’den Somali’ye 500 bin TL’lik yardım

Haberin Devamı

Türkiye Perakendeciler Federasyonu (TPF) Yönetim Kurulu Başkanı Selamet Aygün, Somali’ye yardım için federasyonun desteğini sürdüreceğini açıkladı. Aygün, “Türkiye’den giden 40’ar tonluk iki yardım uçağından ilkinin 22 tonu, TPF tarafından hazırlandı. 5 bin koli bebek maması, 5 bin kilogram süt tozu, bin koli bebe bisküvisi ile toplam 22 tonluk katkıda bulunduk. Toplam yardım miktarımız 500 bin TL’yi bulacak” dedi.

KEŞFETYENİ
14 Şubat'ta aşkını ilan etmişti! Ne zaman sevgili oldukları ortaya çıktı
14 Şubat'ta aşkını ilan etmişti! Ne zaman sevgili oldukları ortaya çıktı

Cadde | 27.04.2025 - 07:55

Yarışma bittikten sonra aşkını ilan eden Semihcan, Sancakay Ilım ile ne zaman sevgili olduklarını açıkladı.