EkonomiTüketicilerin marka tercihi çeşitlendi

Tüketicilerin marka tercihi çeşitlendi

09.09.2022 - 07:00 | Son Güncellenme:

Tüketicilerin marka tercihleri hakkında güncel bilgileri ortaya koyan araştırmaya göre, Türkiye’deki tüketicilerin yüzde 62’si Kovid - 19 dönemi öncesine göre çok daha çeşitli markaları satın almaya yöneldi. NielsenIQ Türkiye Genel Müdürü Didem Şekerel Erdoğan, araştırma sonucunda elde edilen bulguları şöyle açıkladı:

Tüketicilerin marka tercihi çeşitlendi

 

“Tüketicilerin yüzde 62’si bölgelerindeki küçük işletme- lerden yerel ürünleri satın almayı tercih ediyor. Yüzde 65’i mümkün olduğunda küçük markaları destekliyor. Yüzde 54’ü, küçük markaların özgün olduğunu, yüzde 46’sı ise daha pahalı olan küçük markalardan alışveriş yapabileceklerini söylüyor.”