21.06.2023 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Ayrıca, Saat&Saat’in “Akıllı Saatler Öğrenci Gelişim Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesi” çalışması, Brandverse Awards’un ‘Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik Ana Bölümü Sağlıklı Yaşam Kategorisi’nde Bronz Ödül’e değer görüldü. Saat&Saat’ın Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Ayşem Suner, sosyal medyanın önemine dikkat çekerek, “Sosyal medyada yalnızca ürünlerimizin tanıtımını yapmakla kalmıyor, tüketicilere ilham vermeyi de misyon ediniyoruz. Bu platform aracılığıyla tüketicilerle etkileşimi canlandırarak, hedef kitlemizi dikkatlice analiz ediyor ve iletişim stratejimizi şekillendiriyoruz” dedi.