Ekonomi20 milyon üyeye ulaştı

20 milyon üyeye ulaştı

30.08.2024 - 07:01 | Son Güncellenme:

Miles&Smiles sadakat programı 20 milyon üyeye ulaştı. Ahmet Bolat, 20 milyon üyeye ulaşmanın güven ve sadakati de yansıtan önemli bir dönüm noktası olduğunu vurguladı.

20 milyon üyeye ulaştı

Dünyanın en çok ülkesine uçan havayolu olan Türk Hava Yolları (THY), Miles&Smiles sadakat programı için önemli bir dönüm noktasını duyurarak 20 milyonuncu üyeye ulaştığını açıkladı. THY’den yapılan açıklamada, “Bu başarı, sadakat programının 1989’daki başlangıcından bu yana 35 yıllık büyümeyi ve yeniliği simgeliyor” denildi.

Haberin Devamı

Miles&Smiles programının üyelerine Türk Hava Yolları ve Star Alliance üyesi havayollarıyla uçuşlarından mil kazanabilecekleri avantajlar sunduğu hatırlatılan açıklamada şunlar kaydedildi:

“Ayrıca üyeler, ortak markalı kredi kartı harcamaları, konaklama, turizm, araç kiralama ve teknoloji dahil olmak üzere çeşitli sektörlerdeki Türk Hava Yolları program ortaklarından mil kazanabiliyor. Kazanılan Miller, Türk Hava Yolları ve Star Alliance üye uçuşlarında ekonomi ve business class ödül biletleri için ve kabin sınıfı yükseltme (upgrade), ek bagaj hakkı, koltuk seçimi, üyelerin uçuş deneyimini geliştiren birçok özellik için kullanılabiliyor.

Miles&Smiles üyeleri, millerini Türk Hava Yolları’nın çevrimiçi mil harcama platformu shopandmiles.com’da da kullanabiliyor. 19 ülkede hizmet veren Shop&Miles’ta miller, hediye çekine veya partnerlerin puan birimine dönüştürülerek elektronikten giyime, akaryakıttan ev dekorasyonuna birçok kategoride 100’den fazla markada değerlendirilebiliyor.”

Haberin Devamı

‘Dönüm noktası oldu’

20 milyon Miles&Smiles üye sayısına ulaşma ile ilgili değerlendirmede bulunan Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Prof. Dr. Ahmet Bolat, “Misafirlerimiz yaptığımız her işin merkezindedir. 20 milyon üyeye ulaşmak, yalnızca dinamik ve özgün bir marka olma taahhüdümüzü değil, aynı zamanda üyelerimizin yıllar boyunca bize gösterdiği güven ve sadakati de yansıtan önemli bir dönüm noktasıdır. Misafirlerimizin seyahat deneyimini geliştirmeye devam edeceğiz ve bu başarıyı kutlarken, gelecekte Miles&Smiles programına daha da yenilikçi özellikler ve ödüller eklemeyi de dört gözle bekleyeceğiz” dedi.

Verilen bilgiye göre Miles&Smiles, Booking.com, Marriot, Enterprise, Apple, Ikea, Sephora ve Ticketmaster dahil olmak üzere 300’den fazla küresel markayla ortaklık yapıyor.