EgeIncity, reklam filmiyle de farklı

Incity, reklam filmiyle de farklı

27.05.2017 - 05:27 | Son Güncellenme:

Folkart’ın Bornova’da 475 milyon yatırım değeri olan Incity projesinin reklam filmi, Türkiye’de ters kurgu yöntemiyle çekilen ilk örnek olarak dikkat çekiyor

Incity, reklam filmiyle de farklı

Ters kurgu

Haberin Devamı

‘Hayat Buna Değer’ sloganıyla İzmir’in yeni kent merkezinde yükselecek olan Incity, Türkiye’de ilk defa uygulanan ters kurgu yöntemiyle dikkat çekiyor. Reklam filminde kentin özel noktalarına da yer verildi, İzmir’in tanıtımına katkı sağlandı.

‘SES GETİRDİ’

Folkart Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak, “Filmlerde sadece inşa edilecek projeyi anlatmak istemedik. Yönetmen Hakan Yonat’ın imzasıyla, Folkart Time projemizde olduğu gibi, yine çok konuşulan bir reklam filmiyle izleyicilerin karşısına çıktık” dedi.

Sosyal medya yıkıldı!

Film çekimi, İzmir’de ve Kuşadası’nda 6 ayrı lokasyonda 6 günlük bir prodüksiyonla yapıldı. Çekimler için İzmir’de Alsancak, Kordon, Bayraklı ve Kültürpark Fuar Alanı da kullanıldı. FOLKART IN CITYreklam filminde çift aktüel kameranın yanında, su altı ve gökyüzü kameraları da kullanıldı. Film, Youtube, Facebook ve Instagram’da paylaşıldı.