04.10.2016 - 16:52 | Son Güncellenme:
Huawei kullanıcılarını memnun etmek için yeni bir hizmetini daha paylaştı. Huawei arızalı bazı ürünleri artık müşterinin kapısından alınacak ve kapısına bırakılacak.
Mobil pazardaki rekabet gün geçtikçe artarken markalar da öne geçmek müşterilerini memnun etmek için farklı yöntemler geliştiriyorlar. Huawei de bu markalardan bir tanesi, en kritik süreç olan ve müşteri kaybının en çok yaşanabileceği sebeplerin başında yer alan teknik servis konusunda yeni başlattıkları uygulama sayesinde Huawei P9, P9 Lite, P8, G8 ve Mate S modellerinin sahipleri cihazları arızalanırsa kargoya vermek yerine ya da teknik servise götürmek yerine ürünlerini kapılarından teslim edecekler. Ürünleri teknik servis tarafından tamir edildikten sonra da yine kapılarından teslim alacaklar.
Bu hizmet için sadece Huawei destek hattıyla görüşmeleri yeterli. Darısı bu tarz uygulamayı yapmayan tüm markaların başına diyelim.