29.11.2017 - 15:04 | Son Güncellenme:
Şirketini prestijli bir adreste konumlandırmak isteyenler için doğru bir seçenek olan hazır ofisleri özellikle yeni girişimciler tercih ediyor.
Kendi işinizin patronu olmaya karar verdiniz. Yapacağınız iş üzerine tasarımlarınızı tamamladıktan ve bütçesel ayarlamaları yaptıktan sonra sıra geldi şirketi kurmaya… Yalnız küçük bir sorun var: Ofisiniz nerede olacak? Ofisi işler hale getirmek için nasıl bütçe belirlemeniz gerekiyor? Ofisin kurulumuna harcadığınız bütçe, kârlılığınıza etki edecek mi? Sekretarya, aidat, stopaj, ısıtma-soğutma, elektrik, su, güvenlik, temizlik, çay-kahve gibi genel giderler bütçenizi zorlayacak mı? Bu sorular üzerine çıkış yolu bulamıyorsanız, sizin için en doğru seçenek hazır ofis…
Kişilerin ve şirketlerin fiziki ofise ihtiyaç duydukları durumlarda, bir aylık ve daha uzun sürelerle kiralayabilecekleri mekânlar olan hazır ofisler, hem giderleri kolayca takip etmek hem de şirketini prestijli bir adreste konumlandırmak isteyenler için ideal bir sistem…
Detaylı bilgi için
%70 ‘İ İSTANBUL ‘DA
Hazır ofisler; laşım ve erişim noktaları özenle seçilmiş, prestijli lokasyonlarda, iş verimliliği yüksek, maliyeti düşük, kalifiye personeli ile iş kurmak için ihtiyacınız olan genel konsept ve alt yapıyı hazırlayan, personel ve genel gider masraflarından uzak tutan, iletişim ve tanıtım için olmazsa olmaz teknolojik alt yapısı olan, iş verimliliğinin sağlanması için kiracılarının sinerji içinde olmasını misyon edinmiş işletmeler bütünüdür. Ay sonunda sadece kira ödemesiyle bütçeyi kontrol etmeyi kolaylaştıran hazır ofislerde şık tam donanımlı mobilyalı ofis, profesyonel sekretarya-asistanlık, internet, mutfak kullanımı, ücretsiz çay ve kahve servisi, 24 saat kapalı devre kamera sistemi ve alarm sistem; faks, fotokopi gibi ofis ekipmanları, günlük ofis kontrolü, haftalık detaylı temizlik, elektrik, su, doğalgaz, klima gibi olanakların tamamı ücrete dahil ediliyor.
Türkiye genelinde %70’i İstanbul’da olmak üzere özellikle büyük şehirlerde artık hazır ofisler çokça tercih edilmeye başlandı. Her bütçeye uygun seçeneklerin sunulduğu hazır ofislerde, maliyeti %80 oranında düşürüyor.
Sadece maliyetler açısından değil, sosyal ağ kurma açısından da katkı sağlayan hazır ofisler sayesinde, kendi sektörünüzden ya da yardımcı sektörlerden insanlar tanıma ve ortak çalışmalar yapma imkânı, hazır ofislerin diğer olumlu yüzünü temsil ediyor.
Detaylı bilgi için
HAZIR OFİSLERDE SUNULAN HİZMETLER
ÜRÜNLER
Günlük / Saatlik Ofis
Sanal Ofis
Hazır Ofis
Paylaşımlı / Ortak Ofis
Eğitim / Seminer Salonları
Toplantı Salonları
Görüşme / Mülakat Odaları
Business Lounge Alanları
Mobil Ofis Yazılımları
Franchise Sistemi
HİZMETLER
Sekretarya
Posta / Kargo
Araç Kiralama
Transfer (Havalimanı vb…)
Tercümanlık
Asistanlık
Kilitli Dolap
Web - Hosting
Teknik Destek
Seo / Adwords Eğitim
Detaylı bilgi için
DANIŞMANLIKLAR
Şirket Kuruluş
Hukuk
IT / Yazılım
Dijital Medya
Sosyal Medya
Kurumsal İletişim
Satış & Pazarlama
Medya & PR Danışmanlık
Hazır ofis tercihi yaparken cevaplanması gereken sorular
• Kurumsal mı, butik bir şirket mi?
• Lokasyon sayısı ve noktaları nereleri?
• Sektör bazlı mı yoksa karma bir müşteri profili mi olmalı?
• Kurumsal ve sosyal marka bağlantıları olan iç network aktiviteleri yoğun bir şirket mi?
• Yazılım sisteminde nelere dikkat edilmeli?
Detaylı bilgi için
Neden hazır ofis?
Hazır ofislerin özellikle yeni girişimciler için maliyetten personel desteğine çok fazla avantajı bulunuyor.
Özgürlük: Geleneksel, pahalı kiralara bağlı kalmamak ve 7/24 çalışabilme özgürlüğü
Odaklanma: Resepsiyon, sekretarya gibi destek hizmetlerini yönetmek, zaman kaybı yaşamamak
İmaj: İyi bir iş adresi ve kusursuz toplantı odaları ile profesyonel bir imaj yansıtmak
Verimli bütçe: Girişimcileri ofis maliyetlerinden kurtararak tasarruf etme imkânı
Bağlantı kurma: Etrafta olan başka girişimcileri tanıma ve yeni ortaklıklar sağlama şansı
Az Risk, Çok Başarı: İstenen ölçülerde, ihtiyaca göre hizmet alma seçeneği
Detaylı bilgi için