Son dakika müşteri memnuniyeti haberleri ile ilgili Milliyet'e eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan müşteri memnuniyeti gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan müşteri memnuniyeti haber sayfamızda...
haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 1.223 müşteri memnuniyeti haberi bulunmuştur.
Katılım Emeklilik’in fon büyüklüğü yüzde 85 arttıKatılım Emeklilik, yılın son çeyreğinde de istikrarlı büyüme stratejisini sürdürüyor. Eylül ayı itibarıyla Katılım Emeklilik’in Bireysel Emeklilik Sistemi’ndeki (BES) toplam fon büyüklüğü yılın başına oranla yüzde 85 artarak 30 milyar TL’ye ulaştı.
Berna Yüksel Metintürk genel müdür oldu20 yılı aşkın süredir turizm sektörünün içinde olan Berna Yüksel Metintürk, Wyndham Grand İzmir Özdilek Thermal & Spa’da genel müdür oldu.
Mobil ve fiberde güçlü büyümeTürk Telekom, 2024’ün üçüncü çeyreğinde konsolide gelirlerini yıllık bazda yüzde 15,9 artışla 40,4 milyar TL’ye yükseltti.
Mobilya Sektörünün Elmas Markası BellonaTürkiye İtibar Akademisi tarafından yayınlanan Ekonomiye Fayda Endeksi Araştırması sonuçlarına göre Bellona ürün kalitesi, yönetim ve sosyal fayda alanlarında elmas kategoride yer aldı.
Türk Telekom Fiber Mobilite çağını başlattıTürk Telekom, Türkiye’nin dijital dönüşümünde kritik rol oynayan fiberdeki gücünü mobile taşıdı ve Fiber Mobilite çağını başlattı.
‘Fiber Mobilite’ dönemini açıyorTürk Telekom bu yıl ilk yarıda konsolide gelirlerini 63.2 milyar TL’ye yükseltirken son 12 ayda 1.9 milyonu aşan mobil faturalı net abone kazanımı ile rekor seviyeye ulaştı. Türk Telekom CEO’su Ümit Önal, “Fiber Mobilite çağını başlatıyoruz” dedi.
Dünyanın zirvesine en önden bir biletBulut tabanlı eğlence biletlemesi yapan dünyadaki ilk 5 oyuncudan biri olabilmeyi hedefleyen Biletinial, Avrupa’yı da gözüne kestirdi. Ulaş Uslu, bir unicorn olma yolculuğundaki hedeflerini anlatıyor...
Seyahat alanında iş birliği yaptılarVodafone Seyahat Yanımda, Setur ile işbirliği yaptı. Bu işbirliğiyle Seyahat Yanımda müşterilerine daha hızlı ve sorunsuz bir seyahat rezervasyon deneyimi sağlanarak müşteri memnuniyeti ve sadakatinin artırılması hedefleniyor. Vodafone Her Şey Yanımda Genel Müdürü Yusuf Aysal, şunları söyledi:
Şarj yatırımında hızlı adım atıyorElektrikli araçların şarj istasyonu tarafında ciddi yatırım hareketliliği var. Akcan Holding Yönetim Kurulu Başkan Vekili Özcan Akcan, “1 numaralı lisans bizim. Hızlı büyüyoruz, güçlü konuma geleceğiz” dedi.
İstanbul hasretine dayanamadı, ülkesine dönüp genç yaşta holding kurdu!İstanbul merkezli faaliyet gösteren Toptaş Holding'in CEO'su 36 yaşındaki Uğur Toptaş, sürdürülebilir ve yenilikçi ticaret vizyonuyla genç yaşında elde ettiği başarıları anlattı. Ticarete atıldıktan sonra kazandığı başarılarıyla genç kuşağa ilham olmaktan mutluluk duyduğunu belirten Toptaş, başarısının sırrını ise hayallerine yakın adımlar atmakla tarifledi.
Bahşiş ve servis ücretlerine ilişkin açıklamaTüm Restoranlar ve Turizmciler Derneği (TÜRES) Genel Başkanı Ramazan Bingöl, Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından takip ve talep edilen ve sektör çalışanlarının da faydasına olan kredi kartları ile bahşiş ödenmesine ilişkin yasal düzenleme çalışmasını desteklediklerini bildirdi.
Mobil ve fiberdeki büyüme sürüyorTürk Telekom, 2024 yılı birinci çeyrek finansal ve operasyonel sonuçlarını açıkladı. Türk Telekom’un konsolide gelirleri yıllık bazda yüzde 6 artarak 28 milyar TL’ye ulaştı.
Müteahhit seçiminde kritik sorular varTürkiye’de yürütülen kentsel dönüşüm seferberliğine destek veren İstanbul İnşaatçılar Derneği (İNDER), özellikle müteahhit kaynaklı sorunların önüne geçmek için vatandaşın faydalanabileceği ‘Kentsel Dönüşüm ve Dönüşüm Alanlarında Müteahhit Seçme Rehberi’ hazırladı.
Masterpass ve Garanti BBVA’dan kayıtlı kartların izini sürecek yenilik!Mastercard ve Garanti BBVA, kart sahiplerinin e-ticaret deneyimlerinin güvenli ve şeffaf olması için yeni iş birlikleri hayata geçirmeye devam ediyor. Türkiye’de bir ilk olarak, Garanti BBVA kart sahipleri artık Masterpass’e kayıtlı banka veya kredi kartlarını hangi işyerlerinde listelemeye izin verdiğini BonusFlaş ve Garanti BBVA Mobil uygulaması üzerinden tek bir platformda görebiliyor.
Müşteri memnuniyeti ödülünü aldıRay Sigorta, ‘Şikayetvar’ platformu tarafından düzenlenen A.C.E Awards’ta üst üste 5’inci kez Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülü’ne layık görüldü.
4 milyon müşteriyle sohbet ettiTürk Telekom yapay zeka tabanlı akıllı asistanı TiTi’nin 2023’te de sağladığı dijital destek ile müşterilerinin hayatını kolaylaştırdığını duyurdu.
Bakan Bayraktar: Diyarbakır’da günlük 15 bin varile yakın petrol üretiyoruzEnerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, “Daha önce terörle anılan, terörden dolayı gidilemeyen yerlerde şimdi Türkiye'nin en büyük petrol üretimlerini yapmaya başladık. Gabar'da, Kato'da, Bestler Dereler bölgelerinde, daha önce hiç gidilmemiş coğrafyalarda petrol aramaya başladık. Diyarbakır bizim için önemli bir petrol yeri. Günlük 15 bin varile yakın petrol üretiyoruz. İnşallah yeni keşiflerle bunu daha da yukarı götüreceğiz" dedi.
Eminevim 2024’te 150 bin yeni müşteri hedefliyorTasarruf finansman sektörünün lideri Eminevim “Elbirliğiyle Gelecek Emin Ellerde” teması ve ülke çapındaki 119 şubesinde görev yapan yöneticileriyle İstanbul’da gerçekleştirilen strateji toplantısında 2024 hedeflerini masaya yatırdı.
THY, Avustralya’ya açıldıTürk Hava Yolları, 2024-25 sezonundan itibaren Melbourne Victory futbol kulübünün üç yıl boyunca ana sponsoru oldu. Anlaşma ile ilgili konuşan Bolat, “Birçok branşta spor kulübü desteklemek bizim için geleneksel hale geldi” dedi.
‘Müşteri deneyimi’ 3 ayrı ödül getirdiTürkiye’nin en başarılı müşteri deneyimi projelerinin ödüllendirildiği 6. CX Awards Turkey’den Yapı Kredi 3 ödülle döndüğünü duyurdu.
Yatırım iştahı açık"12 markamız ve 40'ın üzerinde restoranımız bulunuyor. 2024 yılında öncelikli büyüme hedefimiz Körfez Bölgesi, Avrupa ve Amerika kıtasında olacak..."
Yapay zekayla kendi yarattıDüşünme hızını yaratıcılığa aktarmayı, saliseler içinde bunu görüntülemeyi sağlayan bir teknoloji hayaliyle yola çıkarak Myth'i kuran Özgecan Üstgül, "Herkese kendi efsanesini yaratma imkânı tanıyoruz" diyor.
Kasadaki ‘sır’ çevre ve tasarımPlastik kasalar gıdayla ilişkimizde hemen her an sürecin parçası. Gülçin Güloğlu Uğuz sürdürülebilirliğin yolunun üretim süreçlerinden olduğu kadar tasarımdan da geçtiğini anlatıyor.
Müşteri Memnuniyeti ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.