EkonomiMüşteri memnuniyeti için yeni dönem

Müşteri memnuniyeti için yeni dönem

07.12.2024 - 07:01 | Son Güncellenme:

Son 4 yıldır müşteri deneyimi odaklı çalışmalarına hız veren ve bir kültürel dönüşüm sürecinden geçen Vodafone, müşteri memnuniyetinde yeni bir döneme girdiğini duyurdu.

Müşteri memnuniyeti için yeni dönem

Vodafone’un müşteri memnuniyeti alanındaki çalışmalarının değerlendirildiği toplantıda konuşan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söyledi: 

Haberin Devamı

“Yaklaşık 4 yıl önce, müşterilerimize rastlantılarla dolu belirsiz bir deneyim yerine, onların ihtiyaç ve beklentilerini karşılayan, üzerine düşünülmüş ve hatırlanan deneyimler sunabilmek için harekete geçtik. Süreç içinde şirket çapında irili ufaklı 500’den fazla iyileşme aksiyonunu hayata geçirdik. Bugün, geçirdiğimiz bu dönüşümü müşterilerimizle de paylaşacağımız bir olgunluğa eriştik. Artık, rahatlıkla, müşterilerimiz için Vodafone’da yeni bir dönem başlıyor, diyebiliriz. Tüm bu yaptıklarımızın ışığında, müşterilerimize Vodafone olarak iyi bir deneyim yaşatacağımızın, yaşatamadığımız herhangi bir senaryoda ise bunu telafi edeceğimizin sözünü veriyoruz.” 

Vodafone, yeni dönemde ‘Vodafone’la Oldu Bilin’ mottosuyla, harcamaların kontrol altında tutulması, bol avantaj sunulması, 7/24 hizmet ve memnuniyet konularında müşterilerinin yanında olacağını duyurdu. ● EKONOMİ SERVİSİ 

Yazarlar