Ekonomi'Tüketicilerimize karşı duyduğumuz sorumluluk daha da arttı'

'Tüketicilerimize karşı duyduğumuz sorumluluk daha da arttı'

10.12.2024 - 16:26 | Son Güncellenme:

Türkiye’nin kozmetik start-up’ı olarak sektördeki yolculuğuna başlayan Sinoz Kozmetik, inovasyon ve müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarıyla sektöre değer katmaya devam ediyor. Ticaret Bakanlığı tarafından düzenlenen 27. Tüketici Ödülleri kapsamında, “Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma" ödülüne layık görülen Sinoz, müşteri odaklı hizmet anlayışını bir kez daha taçlandırdı.

Tüketicilerimize karşı duyduğumuz sorumluluk daha da arttı

Sinoz Kozmetik CEO’su Yasin Çörekci, ödülle ilgili olarak şu açıklamada bulundu: “17 yılı aşkın süredir inovatif çalışmalara imza atarak milyonlarca tüketicimizin güveniyle sektöre yön veren bir marka olmanın gururunu yaşıyoruz. Kusursuz müşteri memnuniyetini ilke edinen Sinoz Kozmetik, tüketicilerin hayatına değer katma misyonuyla hareket ediyor. Özellikle hızlı teslimat, koşulsuz iade ve kolay ulaşılabilir çağrı merkezi gibi uygulamalarımız, bu ödüle layık görülmemizde önemli bir etken oldu. Ticaret Bakanlığı tarafından verilen bu ödül, tüketicilerimize karşı duyduğumuz sorumluluğu daha da arttırdı.