Son dakika Dijital pazarlama haberleri ile ilgili Milliyet'e eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan Dijital pazarlama gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan Dijital pazarlama haber sayfamızda...
haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 1.582 dijital pazarlama haberi bulunmuştur.
Perakende Medyanın geleceği IAB Connect’te ele alındıIAB Amerika Ölçümleme, Adreslenebilirlik, Veri ve Perakende Medya’dan Sorumlu Başkan Yardımcısı Jeffrey Bustos, IAB üyeleriyle IAB Connect Retail Media etkinliğinde bir araya geldi. Etkinlik, dijital pazarlamanın 3. büyük dalgası olarak adlandırılan Perakende Medya, medya planlamadan yaratıcı stratejilere, ölçümlemeden optimizasyona, örnek vaka çalışmalarından gelecek öngörülerine kadar pek çok konu konuşuldu.
‘Kolay 2025’ için KOBİ’ye 3 anahtarTÜRKONFED Başkanı Süleyman Sönmez’in, KOBİ’lere 2025’i rahat geçirmek ve rekabette öne çıkmak için 3 önerisi var: 1. Kaynaklarını verimli kullan. 2. Nakit akışını dikkatli yönet. 3. Maliyetlerini optimize et.
Ticaret Bakanlığı 2025 yılı bütçesi TBBM Plan ve Bütçe Komisyonunda!Ticaret Bakanı Ömer Bolat, “Gümrüklerde icra edilen operasyonlarda 18,5 milyar lira değerinde 17,2 ton uyuşturucu madde ve 19,4 milyar lira değerinde kaçak ticari eşya olmak üzere toplamda 37 milyar 974 milyon lira değerinde kaçak eşya ve narkotik madde ele geçirdik” dedi.
Dijital kadınların işiMilli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü ve Vodafone Vakfı iş birliğiyle hayata geçirilen ‘Dijital Benim İşim’ projesinin yeni döneminde deprem bölgesindeki 11 ilde 11 dijital sınıf açıldı.
‘Buzkıran rolünü üstlendik’Keller Williams Alesta, Viya ve Orsa ofislerinin Yönetici Ortağı Neşet Birlik, sektörde adeta bir “buzkıran” rolü üstlendiklerini belirtti; yeni yollar ve yenilikçi yaklaşımlar geliştirerek ilerlediklerini söyledi.
E-İhracatta büyümenin püf noktalarıBaş döndürücü bir hızla büyüyen e-ticaret, fırsatlar kadar riskleri de bünyesinde barındırıyor. E-ticarete atılmak isteyenlerin, internet sitesi tescilinden bütçeye, kargolamadan pazarlamaya kadar pek çok faktörü göz önünde bulundurması gerekiyor.
İşte Türkiye'nin En Etkin 50 CMO'suDijitalleşme baş döndürücü hızla ilerlerken tüketici alışkanlıkları da süratle değişim geçiriyor. Yaşanan dönüşüm pazarlama alanında da köklü kırılımlara yol açarak CMO'ların (Chief Marketing Officer) rolünü daha stratejik hale getiriyor. Teknolojik yeniliklerin pazarlamaya entegrasyonu ve müşteri odaklı stratejilerin uygulanması her şirket için kritik önemde.
Cebimizde casus var! Mikrofon verisine erişiyorÖzel konuştuğumuz bir şeyle ilgili cep telefonumuzda reklam görüyoruz, ‘Telefonlarımız dinleniyor mu?’ hissine kapılıyoruz. İşte Google, Facebook, Microsoft ve Amazon’un dijital pazarlama hizmeti CMG raporları bu dinlemeyi doğruladı. Uzmanlardan uyarı var: Güvenlik açığı olmayan markalar kullanın, oyun uygulaması yüklemeyin, mikrofon, kameraya erişim izni vermeyin.
Şirketler lider kadroları güçlendiriyorTürkiye’nin önde gelen şirketleri yönetici kadrolarını belirlemeyi sürdürüyor. Şirketler hedeflerine yönelik atamalarını devam ettirdi.
E-ihracat hedefi 8 milyar dolarTicaret Bakanı Ömer Bolat, 2022’de yaklaşık 2,17 milyar dolar olan e-ihracatın, 2023’te yüzde 131 artış göstererek 5 milyar doları aştığını belirterek, “2024’ün sonuna kadar toplamda 8 milyar dolar e-ihracata ulaşmayı hedefliyoruz” dedi.
'2024'ün sonuna kadar toplamda 8 milyar dolar e-ihracata ulaşmayı hedefliyoruz'Ticaret Bakanı Ömer Bolat, 2022'de yaklaşık 2,17 milyar dolar olan e-ihracatın, 2023'te yüzde 131 artış göstererek 5 milyar doları aştığını belirterek, "2024'ün sonuna kadar toplamda 8 milyar dolar e-ihracata ulaşmayı hedefliyoruz." dedi.
Girişim bankacılığı için tam destekGirişim bankacılığı hizmetlerinden bugüne kadar 2500’ü aşkın startup ve teknogirişimin yararlandığı Akbank, yılın son çeyreğinde yine erken aşama girişimleri yatırımcılarla buluşturacak. Halen 3 ilde 6 şubede bulunan girişim bankacılığı ise bu yılı 27 şehre ulaşarak kapatacak.
Kadın girişimciye destek programıTürk Telekom ile Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP) ve Habitat Derneği iş birliğinde kadınların dijital becerilerini artırarak ekonomik hayata katılımlarını desteklemek amacıyla yürütülen Dijitalde Hayat Kolay projesi kapsamında, mentörlük ve hibe programı süreci başladı.
Deprem bölgesindeki kadınlara dijital destekKadınların dijital yetkinliklerini geliştirerek girişim ekosisteminde var olmaları için 2019 yılında Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP) ve Habitat Derneği iş birliğinde Dijitalde Hayat Kolay projesini hayata geçiren Türk Telekom, proje ortakları ile birlikte yeni dönem eğitimlerine devam ediyor. Deprem bölgesindeki kalkınmayı desteklemek amacıyla yeni dönemde öncelikli olarak depremden etkilenen kadınlara eğitim verildiği, böylece kadınların dijital okuryazarlık ve dijital pazarlama becerileri kazanması sağlanarak ekonomik ve sosyal hayatta daha aktif ve eşit yer almalarına katkıda bulunulduğu belirtildi.
Masterpass ve Garanti BBVA’dan kayıtlı kartların izini sürecek yenilik!Mastercard ve Garanti BBVA, kart sahiplerinin e-ticaret deneyimlerinin güvenli ve şeffaf olması için yeni iş birlikleri hayata geçirmeye devam ediyor. Türkiye’de bir ilk olarak, Garanti BBVA kart sahipleri artık Masterpass’e kayıtlı banka veya kredi kartlarını hangi işyerlerinde listelemeye izin verdiğini BonusFlaş ve Garanti BBVA Mobil uygulaması üzerinden tek bir platformda görebiliyor.
10 bin işletme için dijital yetkinlik ölçümüVodafone Business, Yıldız Teknik Üniversitesi akademisyenleri iş birliği ve Organize Sanayi Bölgeleri Üst Kuruluşu (OSBÜK) desteğiyle hazırlamış olduğu Sanayide Dijital Yetkinlik Analizi’yle şirketlerin dijital yetkinlik seviyelerini ölçeceğini duyurdu. Yapılan açıklamaya göre kendi dijital yetkinliklerini sektördeki diğer işletmelerle karşılaştırabilme şansı yakalayabilecek olan KOBİ’ler geliştirmeleri gereken alanları tespit edebilecek.
14. MIXX Awards Türkiye Ödülleri sahiplerini bulduDijital mecralar ve uygulamalar üzerinden yaratıcılık ve iş sonuçları ile reklamların değerlendirildiği ve ödüllendirildiği MIXX Awards Türkiye, İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından on dördüncü kez düzenlendi. Rahmi Koç Müzesi’nde gerçekleştirilen ödül törenine, reklamveren markalar, yayıncı mecralar ve reklam ajansları ile sektör kuruluşlarının temsilcilerinin yanı sıra IAB Kurucu Başkanı Ahmet Pura, IAB Europe Yönetim Kurulu Başkanı Thomas Duhr ve IAB Europe Onursal Başkanı Constantin Kamaras da katıldı.
E-Ticaretin lideri MZN Danışmanlık 5. ofisini açtı!E-ticaret ve dijital pazarlama alanında liderliğini kanıtlayan MZN Danışmanlık, Van Teknokent’te yeni ofisini açtı. 5. Ofislerinde devlet destekli Ar-Ge ve yazılım projelerini yürütecek olan MZN Danışmanlık Türkiye’ye milyonlarca dolar kazandıracak yeni bir girişime daha imza attı.
Pazarlama sektörü çerezsiz dünya’ya hazırlanıyorReklamveren, yayıncı, ajans ve teknoloji şirketi temsilcileri, sektörde üçüncü parti çerez sonrası dönemle ilgli değerlendirmelerini ve çözüm önerilerini paylaşmak üzere 28 Mart Perşembe günü Salt Galata'da gerçekleşen IAB Connect: Çerezsiz Dünya etkinliğinde bir araya geldiler. Etkinlikte AB ve Türkiye'deki ilgili mevzuata uyum amacıyla, Safari ve Firefox tarayıcılarının ardından Google’ın da bu yıl üçüncü parti çerezleri Chrome’dan kaldırması ile ortaya çıkan yeni trendler ve çözüm önerileri ele alındı.
Şirketler lider kadroları güçlendiriyorTürkiye'nin önde gelen şirketleri yönetici kadrolarını belirlemeyi sürdürüyor. Şirketler hedeflerine yönelik atamalarını devam ettirdi.
Kadınları dijital dünyaya hazırlıyorTürk Telekom, ‘Dijitalde Hayat Kolay’ projesinin yeni döneminde başta deprem bölgesindeki kadınlar olmak üzere tüm kadınlara dijital okuryazarlık ve dijital pazarlama eğitimleri sunarak ekonomik ve sosyal hayatta daha aktif ve eşit yer almalarına katkıda bulunduğunu duyurdu.
Dijital Pazarlama ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.