03.12.2024 - 07:02 | Son Güncellenme:
Boosmart Kurucu Ortağı Harun Ünlüsoy, e-ticaret firmalarının dijital pazarlama stratejilerini ve operasyonel süreçlerini optimize edebilmesi için özel olarak hazırladıkları kontrol listesini katılımcılarla paylaşarak şunları kaydetti:
“Yoğun bir rekabetin yaşandığı bu özel günde, doğru hazırlıklar ve stratejilerle başarılı bir operasyon yönetimi büyük önem taşıyor. Reklamların stok durumuna göre optimize edilmesi, indirime giren ürünler için hızlı aksiyon alınması, sunucuların yoğun trafiğe dayanıklı hale getirilmesi ve tüketici beklentilerine hızla yanıt verilebilmesi gibi kritik maddeleri içeren bu kontrol listesi, firmaların operasyonel süreçlerine rehberlik etmeyi amaçlıyor.”
Digital Growth Art Kurucusu Fatoş Piranlıoğlu da stok dönüşüm oranları ve kampanya performans analizleri ile hızlı kararların önemini vurguladı.