28.07.2022 - 07:00 | Son Güncellenme:
İSTANBUL DHA
Platformun yenilenmesine ilişkin konuşan Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Prof. Dr. Ahmet Bolat, “Müşteri memnuniyeti ve sadakatinin artırılması açısından yeni web sitesini geliştirmeye ve daha kullanılabilir hale getirmeye çalışıyoruz. Shopandmiles.com’un dünyada da en çok tercih edilen sayılı alışveriş platformlarından biri olacağını düşünüyorum. Bu yıl THY 75 milyona yakın yolcu taşıyacak. İstanbul Havalimanı’ndaki filomuzu iki katına çıkarabilecek potansiyelimiz var. Bu potansiyeli de gerçekleştirmek için elimizden geleni yapacağız” dedi.
Tamamen yenilendi
Yenilenen alışveriş platformunun relansmanı Türk Hava Yolları (THY) Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Ahmet Bolat, THY CEO’su Bilal Ekşi, Türk Havayolları Pazarlama ve Satış sorumlusu Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Olmuştur, iş ortağı olan markaların yöneticileri ve THY çalışanlarının katılımıyla yapıldı.
Ahmet Bolat, “Hayata geçirdiğimiz ilk günden itibaren Miles&Smiles üyelerimizden yoğun ilgi gören online alışveriş sitemizin Yeni Shop&Miles Deneyimi ismini verdiğimiz bu yeni evresinde internet sitemizi hem altyapı hem de tasarım olarak yeniledik. Türkiye’nin en değerli markaları ile birlikte sunduğumuz Shop&Miles’ı, üyelerimize gündelik yaşamlarında fırsatlar sunacak ve avantajlar sağlayacak bir şekilde kurguladık” dedi.
Üyelerin artık millerini hayatlarının her alanında kullanabileceğini belirten Bolat, şunları dile getirdi:
“Ülkemizde kendi alanlarında en gözde ulusal ve uluslararası şirketlerin hizmetlerinden faydalanabilecek. Millerini evlerinde ihtiyaç duydukları mobilyalar için kullanabilecekleri gibi eğlence ve tekstil ürünleri için de kullanabilecekler. Bu yeni evrede Türk Hava Yolları markası sadece gökyüzünde, sadece bizden uzakta yaşayan sevdiklerimize kavuşmanın bir aracı olmayacak. Müşterilerimizin ve üyelerimizin hayatın her alanında bizi yanlarında hissetmelerini ve sadece sevdiklerine ulaşmak için değil, onlarla bir araya geldiklerinde milleriyle yemek yiyebilmelerini, onlara giyimden mobilyaya, eğlenceden ulaşıma varan alanlarda sürprizler yapmalarını arzuluyoruz.”