08.09.2015 - 02:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Akıllı saat serisi Moto 360’ın ikinci neslini piyasaya sunan Motorola, bir yandan bu yeni nesil saatinin teknolojik unsurlarını geliştirirken, diğer yandan da Apple’a karşı yeni özellikler ekledi. Motorola, bu amaçla, Akıllı saatini aynı zamanda “moda ikonu” haline getirmeyi hedefleyen Apple’ı “kişiselleştirme” silahıyla vurmaya hazırlanıyor. Nitekim üç farklı tipte sunulan yeni nesil Moto 360’ta, kayış, çerçeve ve benzeri detaylarla yüzlerce farklı kişiselleştirme seçeneğine imkan tanınıyor. Moto 360’ın iki modeli erkekler ve bir modeli de özel olarak kadınlar için geliştirilmiş.
Erkek modelleri gümüş, siyah ve altın renklerinde, kadınlara özgü modelse siyah ve koyu altın renk seçeneklerine sahip.
Amerika pazarında 299 dolardan başlayan fiyatlarla satışa sunulan Moto 360’ın, bir önceki nesline göre “tek şarjla” daha uzun süre kullanılabildiği belirtiliyor. 46mm versiyonu iki, 42mm versiyonu ise tam gün hizmet verebiliyor.
Bunun dışında Moto 360’ın bir de özel “Sport Edition” versiyonu olacak. Bu versiyonda silikon lastik kayış ve güneş ışığında daha iyi okunabilen ekran gibi seçeneklerin bulunması bekleniyor.