16.04.2021 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Şirketten yapılan açıklamaya göre, uzaktan çalışma dönemi ile birlikte çalışan motivasyonunu sağlamanın zorlaştığı, firmaların da çalışanlarına ya da iş ortaklarına sunduğu ödül ve faydalar için pratik, dijital ve çok seçenekli bir platform arayışında olduğu içgörülerinden yola çıkan Sodexo, yüzde 100 dijital olan bu platform ile işverenlere farklı kategorilerde Türkiye’nin seçkin markalarının yer aldığı bir yelpaze sunuyor.
FlexoGift platformu plastik kart ya da kağıt çekler olmadan kullanılabilecek. Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri CEO’su Eda Uluca Özcan şunları kaydetti:
“Yeni düzende çalışma biçimlerinin farklılaşmasıyla birlikte çalışanların motivasyonunu ve bağlılığını sağlamak, İK profesyonellerinin en önemli gündemi haline geldi. Yaptığımız araştırmalar, çalışanların beklentilerinin başında ‘fark edilme’ ve ‘ödüllendirilme’nin geldiğini gösteriyor. Biz de bu koşullar ışığında firmalara esnek ve dijital bir hediye çözümü sunabilmek, çalışanlara da seçme özgürlüğü olan modern bir deneyim yaşatabilmek için uçtan uca dijital bir çözüm olan kurumsal hediye platformumuz FlexoGift’i geliştirdik.”