26.06.2024 - 09:13 | Son Güncellenme:
Geçen sene dijitalleşmeden kültürel dönüşüme, sürdürülebilirlikten Ar-Ge’ye pek çok yeniliğe imza atan DYO, yıl boyunca yeni ürün ve teknolojiler geliştirerek hizmet, sistem ve alt yapı yenilikleriyle de hızlı bir dönüşüm yaşadı.
DYO’da son bir yıl içinde büyük bir değişim yaşandığını, bu çerçevede 2023 yılının DYO için adeta bir sıçrama yılı olduğunu belirten DYO Genel Müdürü M. Mutlu Uysal; “Geçmişi 1927 yılına dayanan, ilk fabrikasını 70 sene önce kuran bir boya markası olarak, bugün için İzmir ve Kocaeli’ndeki fabrikalarımızda 5 farklı marka altında 11 ana sektöre yönelik 1200 çeşit ürün üretiyoruz. Ülkemize ilkler kazandıran Ar – Ge merkezlerimizle geçen sene 49 proje başlattık. Her biri ayrı ayrı değerlere sahip toplam 1060 çalışanımız ve yaklaşık 40 bin DYOlog üyemizle 70’inci yılımıza adım attık” dedi.
Geçen sene 85 yeni ürünü pazara sunduklarının altını çizen M. Mutlu Uysal sözlerini şöyle sürdürdü: “Toplam 200 milyon TL Ar – Ge yatırımı yaparak pazara sunduğumuz ürünler, Özel Sektör Ar-Ge Merkezleri Zirvesi ve RDCONF – 3. Uluslararası Araştırma-Geliştirme ve Tasarım Konferansı’nda çok değerli ödüllere layık görüldü. Özverili çalışmalarımız sonucunda Orta Doğu, Yakın Doğu, Kuzey Afrika, Doğu Avrupa ve Kafkasya’daki 31 ülkeye 20,9 milyon dolar ihracat yaptık. Tüm bu çalışmalarla İSO 500 Listesi’nde 19 sıra birden sıçradık. Dolayısıyla 2023 yılının tüm küresel ve yerel zorluklarına rağmen, DYO için çok başarılı bir yıl olduğunu söyleyebiliriz.”