Ege53 yıllık lezzetin adı Subway

53 yıllık lezzetin adı Subway

02.10.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:

Dünya markası Subway, 1965 yılında Amerika’dan başlayan yolculuğuna ülkemizde de başarıyla devam ediyor. Bu hafta, 112 ülkede 45 binden fazla restoranı olan restoran zincirinin Ege Bölge Yöneticisi Deniz Yasemin’i ağırladık. Yasemin, “Başarınız başarımızdır” mottosuyla yeni yatırımları bünyelerine katan ve hizmet ağını ülkemizde gün geçtikçe genişleten markanın hedeflerini Milliyet Ege’ye anlattı...

53 yıllık lezzetin adı Subway

- Subway ile yollarınız nasıl kesişti?

Haberin Devamı

Uzun yıllar farklı sektörlerde hizmet verdim. Zaten, yurtdışı seyahatlerim sırasında hemen hemen bütün ülkele rde olan Subway markasını çok yakından tanıma fırsatım olmuştu. Bu markaya karar vermemdeki en büyük sebep hangi ülkeye giderseniz gidin istediğiniz sandviçi bulabilme ve aynı lezzeti tatma fırsatınızın olmasıydı. Ayrıca güven veriyor, lezzetiyle de her kültüre hitap ediyordu. Yolculuğumuz 2008 yılında İzmir Agora AVM’de kendi şubemi açarak adım atmamla başlamış oldu.

- Markanın franchise sisteminin başarılı uygulayıcıları arasında yer almasının sırrı nedir?

Her bir restoran sahibinin ayrı birer franchise olmasından kaynaklanıyor. Yani siz Subway sahibi olmaya karar verdiğinizde kontrat sizinle ve Subway International arasındadır. Hiçbir aracı olmadan sadece siz varsınız ve bu da en başından itibaren sizi başarıya götürecek yolun ilk adımıdır.

Haberin Devamı

53 yıllık lezzetin adı Subway

- Farklı lezzetleri müşterilerle buluşturmak ne kadar önemli?

1965 yılında açılan ve hala bir numara olarak devam eden bir markadan bahsediyoruz. Bu başarımız tesadüf değil. Çünkü markamız tek bir ülke kültürüne değil, tüm dünyanın damak lezzetine hitap ediyor. Bir ülkede açılacağı zaman araştırmalarımız o ülkenin müşteri isteklerini, beğenilerini öğrenip, damak tatlarına uygun sağlıklı sandviçler hazırlamak üzerine kuruludur.

- Lezzetleriniz kişiye özel bir konseptle tüketime sunuluyor değil mi?

Evet. Bu özelliğimizde müşteri memnuniyetini ve sürekliliğini başarıyla devam ettirmemizde en büyük etken. Çünkü düşünün ki acıktınız ve yiyeceğiniz sandviçin içindeki her şey tam istediğiniz gibi! Çünkü onu sizin için biz hazırladık ve size de sadece keyfini çıkarmak düşüyor.

- Tüketicilerle kurduğunuz bağ konusunda nasıl?

Bence tüketici kelimesi biraz uzak kalıyor. Çünkü bizim müşterilerimiz kendi seçtikleri ekmek çeşidiyle ve içeriğiyle sadece onlara özel hazırladığımız sandviçlerimizle bizim için birer tüketici değil artık Subway ailesinin de büyük bir parçasını oluşturmuş bulunuyorlar.

53 yıllık lezzetin adı Subway

‘BAŞARINIZ BAŞARIMIZDIR’

- Peki, franchise destekleriniz neler?

Haberin Devamı

Tıpkı bir aile şirketi gibi bizler de ilk başvurduğunuz andan itibaren, yer seçimi, mimari çizim, ürün tedariki, personel seçimi ve verdiğimiz eğitimlerimiz gibi tüm konularda her zaman yanınızda oluyoruz. Seçtiğiniz lokasyonda eğer bunun sizin ve markamız için iyi bir nokta olduğuna inanmıyorsak asla o noktada şube açılmasına izin vermiyoruz. Sizlerle daha başarılı olacağımız noktaları birlikte seç iyoruz. Çünkü amacımız daha çok değil, başarılı olacağına inandığımız franchise adaylarını aramıza katmak. Başarınız bizim başarımızdır.

- Koşullarınız hakkında da biraz bilgi alabilir miyiz?

Her yemek işletmesinde mutlaka bacaya ihtiyaç vardır fakat Subway’in hiçbir şekilde bacaya ihtiyacı olmayan dükkanlara sahip olması uygun fiyatlı kiralama fırsatları sunmaktadır. Yine her metre kareye uygun proje tasarımlarımız mevcut olduğundan en uygun kiralamayla karlı bir işletmeye sahip olabilirsiniz. Tüm satın alımlarımı franchiselarımızında ortak olduğu uluslararası kooperatif kuruluşumuz tarafından yaptığımız iç in franchiselarımızı koruyan çok sıkı kurallarımız vardır. Siz Subway ailesine katılmaya karar verdiğiniz andan itibaren bizimle başlayan yolculuğunuzun ilk başarılı adımını da atmış olacaksınız ve bu sadece bir başlangıç olacak!

Haberin Devamı

- Hedefleriniz hangi iller ve bölgeler?

Şu an çalışmalarımızı Denizli, Uşak illerimiz ile Kuşadası, Bodrum, Didim ve Marmaris üzerine yoğunlaştırdık. Olmadığımız her nokta hedef bölgelerimiz.

53 yıllık lezzetin adı Subway

Fuarda yatırımcılarla buluşacak

- Orta vadeli büyüme planınız nedir?

1965 yılında Amerika’da her zaman sevgi ve saygıyla andığımız rol modelimiz 17 yaşındaki Fred DeLuca’nın hayaliyle başlayıp bugün 112 ülkede 45 binden fazla restoranı olan dünyanın en büyük restoran zincirinde bahsediyoruz. 1965’den bu yana sloganımız “eat fresh” ve tabii ki bizlerde sloganımızın hakkını vererek; her geçen gün daha sağlıklı, daha lezzetli ürünler ve daha fazla sayıda şubemizle müşterilerimize ulaşmaya devam edeceğiz.

- Bu yıl ‘Bayim Olur Musun Fuarı’nda yeni yatırımcılarla buluşacaksınız sanırım...

Haberin Devamı

Fuar bir marka olarak sektörde yerini almış durumda. Yatırımcılar fuara uğramadan karar vermek istemiyorlar. Biz de burada hem yatırımcıyla hem de yer sahipleriyle buluşma imkânı sağladığımız gibi sektördeki diğer markaların yöneticileri ile buluşma ve fikir alışverişinde bulunma şansını yakalıyoruz. Tüm yatırımcıları standımıza bekliyoruz.