26.09.2014 - 00:18 | Son Güncellenme:
Ubisoft'un geliştirdiği oyunların çoğunda bu durumu görebiliriz. Mesela Assassin's Creed'i ele alalım. Firma ekipten birkaç kişiyi oyunun geçeceği yere yollar, bu ekip de oradan bolca fotoğraf, video ve o bölge hakkında detaylı bilgilerle geri döner. Bunu da oyuna yansıtır. Hatta o bölge hakkındaki önemli bilgileri bir şekilde oyun içerisinde bizlere anlatır. Biz de kolay yoldan turist olur ve o bölgeyi gezmiş oluruz. Far Cry serisinde de bu geçerli.
Far Cry 4, Himalayalar'da geçeceği için geliştirici ekipten birkaç kişi Himalayalar'ı ziyaret etmiş. Ekip, ortama gidip bir rehberle gezmek yerine, tıpkı bizim oyunda yapacağımız gibi yalnız başlarına her yeri gezmişler. Böylece oyun içerisindeki keşfetme duygusu da bizlere daha güzel yansıyacakmış. Bölge hakkında bolca bilgi alıp, oradaki insanların yaşam tarzlarını da öğrendikten sonra ellerinde bolca bilgi, fotoğraf ve video ile geri dönen ekip böylece daha doğal bir oyun alanıyla karşılaşmamızı sağlayacak.
Buradan videosunu izleyebilirsiniz.