ŞEHRİN İKİ YENİSİ
ŞEHRİN İKİ YENİSİBizim sosyal kitlenin ‘yeniye’ olan ilgisi ve oradaki ilk deneyimlerini anlatma tutkusu bir başkadır. O yüzdendir ki açılan mekanların ilk iki ayki algısı maalesef kaderlerinde çok belirleyici olur. Kasım ayında şehirde konuşulan iki yeni mekan vardı: L’orient ve Loggia. Farklı konseptlere ve kitlelere sahip. Ama ikisi de kurgusu ve işletme yatırımlarıyla şehrin klasiği olmaya aday.
26.11.2018Cadde
MİLANO’YA TÜRK İMZASI
MİLANO’YA TÜRK İMZASIDüşünsenize, dünyanın en tutucu şehri Milano’da, en marka kulüplerinden biri Türk konseptli bir eğlence yapacak. Bu eğlenceye de Milano sosyetesi ilgi gösterecek. Evet; geçtiğimiz hafta bu dediklerim oldu. Just Cavalli Club’ta Türkçe müziklerin ağırlıkta çaldığı ‘Dream of İstanbul’da yaklaşık bin kişi eğlendi. Geceye, Türkiye’den katılan tek kişi olarak ben de gerçekleşene kadar inanamadım.
28.10.2018Cadde
ÇOK KONUŞULAN İTALYAN
ÇOK KONUŞULAN İTALYANBu yılın yenileri arasında en çok o konuşuluyor... Nişantaşı’nın Papermoon’u diyen, şehrin en şık İtalyan’ı olduğunu iddia eden bu dönemin en popüler mekanlarına imza atan Tayfun Topal’ın ustalık eseri tanımı yapan bir yığın Galvin yorumu yazısı gördünüz... Peki bu tanımlarla oluşan beklentiler bir ayda nasıl karşılık buldu?
14.10.2018Cadde
Dünya markası olma yolunda!
Dünya markası olma yolunda!Yaptığı satın almalarla restorancılığı ‘sektör’ haline getiren, Türk markalarını dünyaya taşıyan D.ream, bu kez komşudan bir markayı parlatacak. Bir zamanlar sadece mavi tur yapanların bildiği Manos, D.ream operasyonuyla önce İstanbul’a sonra da dünyaya açılmayı hedefliyor.
16.09.2018Cadde

Benzer Haber Etiketleri