26.09.2022 - 00:00 | Son Güncellenme:
+ArcheThink ne tür hizmetler veriyor?
-Pazarlama iletişimi stratejileri ve proje önerileri sunan bir danışmanlık şirketiyiz. ArcheThink, mimarlık ve tasarım dünyası ile ilişkilerini geliştirmeyi hedefleyen şirketlere yardımcı oluyor. Sektör profesyonelleri ile yapı ürünleri şirketlerini bir araya getirerek uzun vadeli iş birlikleri kurmalarını hedefleyen pazarlama ve iş stratejileri oluşturuyoruz. Ayrıca şirketlerin yıllık iş hedeflerine uygun, şirket kültürü ve marka kimliğini yansıtan özelleştirilmiş yaratıcı projeler de geliştiriyoruz.
+Gerçekleştirdiğiniz projelerden örnekler verebilir misiniz?
-ArcheThink olarak bugüne kadar online buluşmalardan yüz yüze konferanslara, atölyelerden Türkiye’yi kapsayan özel projelere kadar birçok etkinlik ve proje gerçekleştirdik. Örneğin; Pulver Kimya ile gerçekleştirdiğimiz, mimar ve tasarımcıların proje süreçlerini, ilham kaynaklarını paylaştıkları sohbet serisi Pulver Colors Talks; ArcheThink-Ekoyapı dergisi ortaklığında, sürdürülebilirlik ile ilgili dünyaca ünlü isimleri online olarak ağırladığımız Yeşil Rapido 2021 etkinlikleri sektörde takip edilen online buluşmalar oldu. Nippon Paint ile İzmir, Antalya, Ankara, İstanbul ve Bursa şehirleri başta olmak üzere farklı şehirin özgün yapılarında gerçekleştirdiğimiz Kent Galerileri Sergileri, mimar, iç mimar, tasarımcı ve sektör paydaşlarını marka ile tanıştıran bir etkinlik serisi oldu. ArcheThink’in geliştirdiği Pulver Renk Kiti projemizin, deneyime dayanan renk atölyeleri sektörde ilgi ile karşılandı; projemiz devam ediyor. Stratejik iletişim danışmanlığını yaptığımız Roca Türkiye’nin mimarlık ve tasarım dünyası ile iletişimini geliştirmek amacı ile başlattığı projelerinin ilki olan Roca ile Mimarlık Buluşmaları’nda ise, sektör profesyonellerini Roca Türkiye tesisinin de yer aldığı Eskişehir’de kapsamlı bir gezi ve etkinlikle ağırladık.
+Mimarlarla uzun vadeli ilişkiler kurmak isteyen şirketlere neler öneriyorsunuz?
-Özellikle büyük projelerde mimarların etkin rolü düşünüldüğünde, “iş ortağı” gibi çalışarak yanlarında olmak ve problemleri birlikte çözmek, bağ kurmanın en etkin yolu. Şirketlerin mimar ve iç mimarlar ile uzun vadeli çalışmaları sürdürebilmesi için pazarlama ve iş stratejilerini mimarları gözeterek çalışmaları, daha önemlisi başta satış ekipleri olmak üzere, şirketteki ilgili ekiplerinde “mimar” farkındalığı oluşturmaları gerekiyor.
+Tüm bu proje ve çalışmalarınızın yanında eğitim programınızla da sektörde bir ilki gerçekleştirdiniz. Eğitimlerin kapsamından bahsedebilir misiniz?
-Mimarlarla kalıcı ilişkiler kurmak isteyen şirketlere yönelik, mimarlar ile iş ortağı olmanın yollarını anlatan “Mimarlar ile Profesyonel İletişim” eğitimini geliştirdik. Şirketlerin satış ve iletişim ekipleri için hazırladığımız eğitimler, katılımcıların kendilerini görebilecekleri deneyim odaklı atölye çalışmaları içeriyor. Program, mimar ve iç mimarlardan randevu almaktan başlayarak görüşmeye, portföy oluşturmaktan şirket içi takip süreçlerine kadar çok geniş kapsamlı bir akış içeriyor. Elbette şirketlerin ihtiyaç ve hedefleri doğrultusunda farklılaşan program önerilerimiz de olacak. Önümüzdeki günlerde lansmanını yapacağımız bu eğitim programının sektör çalışanlarına ve şirketlere katma değer sağlayacağını umuyoruz.