06.03.2013 - 02:30 | Son Güncellenme:
ANKARA Milliyet
2 yıl boyunca bu unvanı taşıyacak olan OPAL A.Ş.’nin başarısının tesadüfi olmadığını belirten Yönetim Kurulu Başkanı Ayhan Bozkurt, “İnsan odaklı çalıştığımız için şirketimiz bu noktaya gelmiştir. Bundan dolayı emeği geçen bütün çalışanlarımı kutluyorum” dedi.
KIA Motors Şirketi’nin uyguladığı KDEP (Kia Dealer Exellence Program) kapsamında; standartlaşma, değerlendirme ve geliştirme kriterleri dikkate alınarak, bayiler arasında üst noktalara ulaşanlara verdiği “Platinum Bayi” ünvanının son sahibi OPAL A.Ş. oldu.
Bu çerçevede şirketin Konya Yolu üzerinde bulunan merkezinde bir tören düzenlendi. Törene; OPAL A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Ayhan Bozkurt, Yönetim Kurulu Üyesi Yüksel Bolayır, Genel Müdür Yücel Köksal ve KIA Motors Bayi Yapılandırma ve Geliştirme Yöneticisi Serkan Eren katıldı.
“İnsan odaklı çalışmanın sonucu”
“Platinum Bayi” sertifikasını Eren’in elinden alan Bozkurt, törende kısa bir konuşma yaptı. İnsan odaklı çalıştıklarını belirten Bozkurt, “Hizmet kalitemiz insana hizmet ve müşteri memnuniyetine yönelik olduğu için OPAL AŞ bu noktaya gelmiştir. Bundan dolayı emeği geçen bütün çalışanlarımı kutluyorum” dedi.
2 yıl boyunca “Platinum Bayi” unvanını taşıyacak olan OPAL A.Ş., bu sürenin sonunda yeniden değerlendirmeye tabi tutulacak. Bu süreçte bütün bayi çalışanları da Kia Akademisi’nde online veya direkt olarak eğitilecek.