Ekonomi Hızlı tüketim yüzde 86 büyüdü

Hızlı tüketim yüzde 86 büyüdü

14.11.2023 - 07:00 | Son Güncellenme:

Türkiye’de FMCG (hızlı tüketim ürünleri) perakendesinin 2023 yılının ilk 8 ayında yüzde 86 büyüme kaydettiğini paylaşan NielsenIQ, FMCG’de büyümenin devamlılığı için sürdürülebilirliğin önemine dikkat çekti.

Hızlı tüketim yüzde 86 büyüdü

EKONOMİ SERVİSİ - NielsenIQ Türkiye Genel Müdürü, Orta Doğu ve Afrika Analitik Lideri Didem Şekerel Erdoğan, hacimsel daralma yaşayan dünya ve Avrupa FMCG pazarında, Türkiye’nin pozitif hacim performansıyla diğer ülkelerden güçlü biçimde ayrıştığını vurgularken, “Türkiye’de FMCG büyümesine baktığımızda kişisel bakım, ev temizlik ve gıda kategorisi altında özellikle atıştırmalık ve içecek gruplarının güçlü hacim ve ciro performansıyla büyümeyi öne taşıdıklarını görmekteyiz” dedi.