22.01.2024 - 07:01 | Son Güncellenme:
Oto kaza branşındaki güçlü üretimine paralel olarak hasar ve sonrası müşteri memnuniyetini pazar araştırmaları ile yakın markaja alan şirket, sahadan gelen önerileri dikkate alarak tüm Türkiye’ye yayılmış 133 AGS hizmet noktasında müşterilerini karşılamaya başladı. Teknolojik altyapı, müşteri deneyimine uygun crm, uçtan uca hasar lojistik zincirinin en üst seviyede kullanıldığı AGS hizmet noktalarının yıl sonuna kadar 250’ye ulaşması hedefleniyor. AGS hizmet noktalarının açılışı ile ilgili konuşan Aveon Global Sigorta Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı A. Kerim Bağdaş, “1 Ocak tarihinde hizmete giren AGS hizmet noktaları bizim en büyük hayalimizdi. Bu hayali gerçeğe dönüştürmek için var gücümüzle seferber olarak AGS hizmet noktalarını 133 noktada aynı anda açıyoruz. AGS ile acente ve müşterilerimize muhteşem bir hasar hizmet deneyimi vadediyoruz. AGS hizmet noktaları sadece bir hasar onarım merkezi değil aynı zamanda hasar yapan müşterilerimizin kendilerini iyi hissedecekleri, taleplerini açık yüreklilikle dile getirerek ‘Aveon Global Sigorta’nın samimiyetini ve güler yüzünü’ görecekleri bir merkez olacaktır. Hasarı sebebiyle zaten gergin olarak bize gelen müşterilerimizin hasarlarını ve incelemelerini onların psikolojisini de gözeterek en şeffaf şekilde yapacak şekilde süreçlerimizi oluşturduk. Çok büyük emek vererek hizmete açacağımız AGS hizmet merkezlerimizi çok yakında tüm Türkiye’de göreceğinize eminim. Aveon Global olarak AGS ile 2024 yılına damga vuracağımıza inanıyoruz. Tüm acente ve sigortalılarımıza hayırlı olsun” açıklamalarında bulundu.