29.05.2017 - 09:33 | Son Güncellenme:
Captur modelinin en temel özelliklerinden biri olan iki tonlu kişiselleştirme özelliği yenilenen versiyonda da yer alıyor. 30’u aşkın kombinasyon sayesinde kullanıcı, kişisel zevkini otomobilinin tasarımına da yansıtabiliyor.Ayrıca aydınlık bir iç mekan sağlayan sabit cam tavan da opsiyon olarak seçilebiliyor.
Captur, Renault’nun yeni marka kimliğinin imzası olan far tasarımına sahip. Full-LED ‘Pure Vision’ teknolojisi, tasarıma katkısının yanısıra güvenliği de arttırıyor.
Captur, R&Go®, Media Nav Evolution ve R-LINK Evolution olmak üzere üç multimedya sistemi ile üst düzey bir araç içi teknolojik deneyim sunuyor. Sistemler Bluetooth, navigasyon, sürüş destek sistemlerinin yönetimi gibi sürüşü kolaylaştıran ve güvenli hale getiren teknolojilere sahip.
Captur’deki arka park sensörü ve geri görüş kamerası gibi yeni kapsamlı sürüş yardımcıları (ADAS) yolculukları daha güvenli ve konforlu hale getiriyor.
Captur Türkiye’de; Touch, Icon ve Outdoor olmak üzere 3 ekipman seviyesi ve 2 dizel (dCi 90 EDC ve manuel), 2 benzinli motor seçeneği (TCe 120 / otomatik ve manuel) olmak üzere zengin bir ürün gamı ile pazara sunuluyor.
Captur Türkiye’de 29 Mayıs 2017’den itibaren 81.450TL’den başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor.
Renault Mais Genel Müdürü Berk Çağdaş: “B segmenti Türkiye’de binek otomobil pazarından yüzde 30 pay alıyor. B SUV, segmentten yüzde 9 pay alıyor. B SUV tek başına ise binek otomobil pazarında yüzde 3 paya sahip. Captur segmentinin başarlı modelleri arasında yer alıyor. 2016 yılını 3 bin 783 satış adedi ile kendi segmentinde 2. sırada tamamladı. Yenilenen tasarımı ve özellikleri ile Captur Türkiye pazarında başarısını sürdürecektir. Kadjar, Koleos ve Captur ile 2017 yılında Renault, SUV serisini tamamlamış oluyor.” dedi.