WhatsApp tarafından yapılan bu güncelleme bize ne söylüyor?
Bildiğiniz üzere Facebook, Google gibi bilişim devleri, dünyanın en çok geliri olan şirketlerin başında geliyor. Bu şirketlerin esas gelir kaynağı reklam. Dolayısıyla reklam geliri sağladığı markaları 'en doğru kişiye en doğru reklamı' gösterdiğine ikna etmek istiyor. Gereksiz reklam harcamasından sakınmak isteyen markalar ise reklamlarının doğru kitlelere gösterildiğini gördükten sonra daha çok reklam verme eğilimi gösteriyor.
Facebook tarafından reklam hedefleri amacıyla WhatsApp üzerinde gerçekleştirilen bu güncelleme bize artık WhatsApp üzerinde yer alan yazışma, fotoğraf, video gibi verilerimizin Facebook tarafından işleneceğini söylüyor. Bu güncellemenin amacı hem Facebook hem de Instagram üzerinde kullanıcılara daha isabetli bir reklam hedeflemesi gerçekleştirmek.