Son dakika yemeksepeti haberleri ile ilgili Milliyet'e eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan yemeksepeti gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan yemeksepeti haber sayfamızda...
Yemekte hem fiyata hem ekrana bakılıyorFiyatların yükselmesiyle online yemek siparişinde uygun fiyata yönelimin arttığını belirten Yemeksepeti CEO'su Mert Baki, televizyon programlarının içeriğiyle siparişlerdeki yoğunlaşma arasında da doğrudan bir bağlantı olduğunu paylaştı.
Milliyet Executive ile İhracatın Yeni Yıldızlarıİş dünyasına dair haberleri ve yenilikleri modern bir perspektifle okurlarıyla buluşturan Milliyet Executive’in 35. sayısı, yarın raflarda yerini alıyor.
İşte Türkiye'nin En Etkin 50 CMO'suDijitalleşme baş döndürücü hızla ilerlerken tüketici alışkanlıkları da süratle değişim geçiriyor. Yaşanan dönüşüm pazarlama alanında da köklü kırılımlara yol açarak CMO'ların (Chief Marketing Officer) rolünü daha stratejik hale getiriyor. Teknolojik yeniliklerin pazarlamaya entegrasyonu ve müşteri odaklı stratejilerin uygulanması her şirket için kritik önemde.
Instagram'dan gerçekleştirilen satışlar e-ticaret olarak sayılmıyorTicaret Bakanı Ömer Bolat, "Mal veya hizmetin teminine yönelik sözleşme Instagram üzerinden yapılmıyor. Alım satım işlemi, telefon numarasından veya WhatsApp uygulamasından iletişime geçilerek gerçekleştiriliyor." dedi.
Yapay zekada ‘yerli güç’ şartOyun ve fintek alanlarının global girişimcilikte Türkiye’nin kozu olduğuna dikkat çeken Kurttepeli, yapay zeka işindeki yerli girişimlerin Türkiye’deki varlıklarını artırmaları gerektiğini söyledi.
‘Yemek Siparişi’nin ‘Lovemark’ı seçildiYemeksepeti, ‘Türkiye’nin Lovemark’ları 2023’ araştırmasında ödüle layık görüldü. MediaCat ve Ipsos tarafından gerçekleştirilen araştırma sonuçlarına göre Yemeksepeti, ‘Yemek Siparişi’ kategorisinde birinci olarak kategorinin ‘Lovemark’ı oldu.
Türkı̇ye'nı̇n 50 en etkin CMO’suPandemiyle birlikte akın eden teknolojik dönüşüm yapay zekanın da baskın rolüyle bambaşka bir boyut kazandı. Dijitalleşme görülmedik bir hızla ilerliyor, tüketici alışkanlıkları süratle değişiyor.
İşte Türkiye'nin En Etkin 50 CMO'suPandemiyle birlikte akın eden teknolojik dönüşüm yapay zekanın da baskın rolüyle bambaşka bir boyut kazandı. Dijitalleşme görülmedik bir hızla ilerliyor, tüketici alışkanlıkları süratle değişiyor. İş dünyasında bu büyük değişime ayak uydurmak için CMO'ların (Chief Marketing Officer - Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı) sorumluluğu artarken önlerinde bir fırsat penceresi de açılmış durumda...
Online yemek sektörüne girdiCarrefourSA Mutfak, online yemek siparişi hizmetine başladı. CarrefourSA Mutfak, bünyesindeki 10 farklı markayla bulut mutfak konseptinde paket servis hizmeti verecek.
Okan Erol Misli’nin yeni CMO’su olduTürkiye'nin en hızlı büyüyen resmi bahis platformu misli, CMO (Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı) pozisyonuna Okan Erol'un atandığını duyurdu. Uzun yıllar Yemeksepeti'nde görev yapmış olan Erol, son dönemde Yemeksepeti CMO’su olarak markanın pazarlama stratejilerini başarılı bir şekilde yürüttü.
Yerli start-up’a yatırım sürüyorABD’de faizlerin yükselmesi sonrası start-up’lara yatırımda son dönemde durgun seyir izleniyor. Bu ortamda hikayesi sağlam yerli girişimler ise ilgi görmeye devam ederken; yeni yatırımlar arka arkaya gündeme geliyor.
Şirketlerin yereli yok etmesiTrendyol’un işletme becerisi ve inovatif yapısı etkili olduğu kadar, yakın zamanda, güçlü sermaye yapısı ile dünya devi Çinli Alibaba’nın DSM Grup hisselerinin tek kontrolüne sahip olmasının da etkisi yadsınamaz.
Fenerbahçe’de karar haftası! Edin Dzeko, Miha Zajc ve İsmail Kartal…Sarı-lacivertli kulüpte bütün kritik kararlar bu hafta içerisinde verilecek. Teknik direktör konusunda İsmail Kartal öne çıkarken Arda Güler, Miha Zajc ve Edin Dzeko için de önemli gelişmeler yaşanacak, her şey netleşecek.
1 milyon üyeye 1,2 milyar TL faydaAlışveriş platformu Hepsiburada’nın sadakat programı Hepsiburada Premium, 1 milyon üyeye ulaştı. Programa dahil olan kullanıcılar bu sürede toplam 1,2 milyar TL fayda elde etti.
Üst üste 3 yıl karbon emisyonlarını dengelediSon iki yıldır Sürdürülebilirlik Akademisi işbirliğiyle karbon ayak izini dengeleyen Yemeksepeti, yenilenebilir enerji kaynaklarına yatırım sonucu edinilen VCS (Verified Carbon Standard) sertifikalı 14 bin tonluk karbon kredisi alarak, bu sene de tüm ofis ve depo operasyonlarından kaynaklı karbon emisyonlarını dengeledi. Yemeksepeti ayrıca saha operasyonlarının yakıtlarından kaynaklanan karbon emisyonlarına karşılık olarak Ege Orman Vakfı işbirliğiyle 3. Yemeksepeti Ormanı’nı oluşturdu.
Gıdada sıfır atık için dijital hamle zamanıGıda israfı küresel boyutta bir sorun. Yerli girişim Yenir, gıda ve gıda dışı ürünlerin israfını engellemeye yönelik adımlar atıyor. Sıfır atığa destek olan girişim gözünü yurt dışına da çevirdi...
AB Dijital Piyasalar Kanunu’nun Türkiye’ye etkileriÇevrim içi ekonomide, platformlar belli bir alanı, satıcıya kiraya veren dükkan sahibi olmakla beraber, müşteri ve satıcı arasındaki neredeyse tüm ilişkileri yönetmekle yerine göre hukuki işlemin tarafı da olmaktadır.
Çin Alibaba’ya neden ağır ceza kesti?Alibaba’ya hâkim durumun kötüye kullanılması nedeniyle yaklaşık 2 milyar 315 milyon euro, verildiği tarihte dünya rekoru sayılabilecek tutarda idari para cezası oldu.
Yemeksepeti ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.