EkonomiSiparişleri %25 arttı

Siparişleri %25 arttı

11.09.2024 - 07:02 | Son Güncellenme:

Yemeksepeti, yeni sloganı “Keyfin Yerine Gelsin” ile şekillenen marka stratejisi ve başlattığı reklam kampanyası tanıttı.

Siparişleri %25 arttı

Toplantıda konuşan Yemeksepeti CEO’su Mert Baki, IPSOS verilerine göre, Türkiye’de yeme-içme sektörünün 2024’ün ilk yarısında bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 6 büyüdüğünü belirtti. Eve teslim siparişlerde ise yüzde 13’lük bir artış yaşandığını vurgulayan Baki, özellikle pandemi sonrası dönemde online yemek siparişi kategorisinde ciddi bir dönüşüm olduğunu söyledi. Yemeksepeti’nin, Türkiye’de yeme-içme sektörünün yüzde 4’ünü oluşturduğunu söyleyen Mert Baki, “Tedarikçi ağımızı 100 binin üzerine çıkarmamız, sadece tüketici tarafında değil, iş ortağı restoran ve esnaf işletmeleriyle de geniş bir ekosistemde faaliyet gösterdiğimizi ortaya koyuyor. 2024’ün ilk yarısında sipariş sayımızı yüzde 25 artırarak sektördeki genel büyümenin üzerine çıktık” dedi.