16.06.2023 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Yapı Kredi Mobil’i sadece finansal anlamda değil, hayatın her alanındaki ihtiyaçları yönetmenin kısayolu olan bir süper uygulama olarak konumlandırdıklarını söyleyen Yapı Kredi Genel Müdür Yardımcısı Yakup Doğan, konuyla ilgili şu değerlendirmede bulundu:
“Yapı Kredi olarak insanı merkeze alan yaklaşımımızla müşterilerimizin önündeki sınırlarını kaldırmaya ve değer katmaya devam ediyoruz. ‘Sınırsız Bankacılık’ yaklaşımımızla, tüm müşterilerimize kusursuz bir deneyim sunmak için çalışıyoruz. Mobil uygulamaların yaygınlaştığı ve kullanıcıların onlarca uygulamayı aynı anda kullandığı bir dünyada artık müşteri ihtiyaçlarına tek noktadan erişim sağlamak çok daha kritik hale geldi. Biz de Yapı Kredi Mobil’i ‘hayatınızın uygulaması’ haline getirme stratejisi ile yola çıktık. ‘Benim Dünyam’ menüsü altında ilk olarak Aracım+ uygulamamızı hayata geçirdik. Türkiye’de ilk olan bu uygulamamız kısa sürede 1,5 milyon kullanıcıya erişti. Sonrasında Evim+, Bankam+ ve Seyahatim+ uygulamalarımızı da devreye aldık. Ödeme fonksiyonumuz World Pay ve Sürdürülebilir Tercih Programımız Step ile çerçevesini daha da genişlettiğimiz ‘Benim Dünyam’ menüsü ile Yapı Kredi Mobil’i çok kapsamlı bir platform haline getirdik.”