06.03.2019 - 01:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Nutella bu uygulama için iki Türk motifi hazırladı. Özel bir algoritma kullanılarak bu desenlerin farklı bölgelerine odaklanıp özgün tasarımlar ortaya çıkarıldı. Kampanya başta İtalya olmak üzere farklı ülkelerde de tüketiciden büyük ilgi görüyor. Her bir kavanozun üzerindeki desenin altında tasarım numarası yer aldı. Aynı numaraya ve tasarıma sahip ikinci bir ürün bulunmuyor.
Özgün tasarım
Kampanya hakkında açıklamalarda bulunan Ferrero Kurumsal İletişim Direktörü Yasemin Taşkın, ürünlerin tüketiciler için özel ve özgün olarak tasarlandığına ve temel amaçlarının Nutella tüketenleri biricik, tek, eşsiz hissettirmek olduğunu söyledi.
“Nutella bu uygulama için iki ana desen hazırladı. Özel bir algoritma kullanılarak bu desenlerin farklı bölgelerine odaklanarak özgün tasarımlar ortaya çıkardı. Kavanozların bir koleksiyon özelliği var. Biz sabah kahvaltılarına Nutella tadıyla beraber görsel bir lezzet de getirmek istedik.”