EkonomiTürk motifli 2 milyon ‘benzersiz’ Nutella

Türk motifli 2 milyon ‘benzersiz’ Nutella

06.03.2019 - 01:30 | Son Güncellenme:

İtalyan Ferrero’nun markalarından Nutella, yeni kampanyası ‘O da Senin Gibi Benzersiz’ için bulunduğu ülkelerin özelliklerini taşıyan ancak birbirinden tamamen farklı kavanozlar tasarladı. Bu çerçevede Türkiye’de piyasaya sürülecek 2 milyon adet kavanozun tasarımında Türk motiflerinden ilham alındı. Yeni kampanyaya uygun olarak üretilen Nutella kavanozları mart ve nisan ayları boyunca tüm satış noktalarında tüketicilere sunulacak. Nutella’nın özel desenli kavanozları yalnızca 750 gramlık ambalajlarda yer alacak.

Türk motifli 2 milyon ‘benzersiz’ Nutella

Nutella bu uygulama için iki Türk motifi hazırladı. Özel bir algoritma kullanılarak bu desenlerin farklı bölgelerine odaklanıp özgün tasarımlar ortaya çıkarıldı. Kampanya başta İtalya olmak üzere farklı ülkelerde de tüketiciden büyük ilgi görüyor. Her bir kavanozun üzerindeki desenin altında tasarım numarası yer aldı. Aynı numaraya ve tasarıma sahip ikinci bir ürün bulunmuyor.

Haberin Devamı

Özgün tasarım

Kampanya hakkında açıklamalarda bulunan Ferrero Kurumsal İletişim Direktörü Yasemin Taşkın, ürünlerin tüketiciler için özel ve özgün olarak tasarlandığına ve temel amaçlarının Nutella tüketenleri biricik, tek, eşsiz hissettirmek olduğunu söyledi.

“Nutella bu uygulama için iki ana desen hazırladı. Özel bir algoritma kullanılarak bu desenlerin farklı bölgelerine odaklanarak özgün tasarımlar ortaya çıkardı. Kavanozların bir koleksiyon özelliği var. Biz sabah kahvaltılarına Nutella tadıyla beraber görsel bir lezzet de getirmek istedik.”