EkonomiTürk markalarının Fransa çıkarması

Türk markalarının Fransa çıkarması

18.10.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:

Dünyanın en büyük uluslararası perakende ve gayrimenkul fuarı MAPIC, 15 - 17 Kasım’da Fransa Cannes’da 23’üncü kez küresel perakendecileri ve AVM yatırımcılarını bir araya getirecek. Alkaş’ın Türkiye temsilciliğini yaptığı fuarı, 8.500 katılımcının ziyaret etmesi beklenirken MAPIC 2017’de ana tema ‘Food & Beverage  Yiyecek ve İçecek’ olarak belirlendi.

Türk markalarının Fransa çıkarması

İlk kez MAPIC 2014’te Türk perakendecilerini aynı çatı altında buluşturmak için Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) önderliğinde kurulan Turkish Brands’e İstanbul Hazır Giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği (İHKİB) de destek verdi.

Turkish Brands’te bu yıl 12 markanın Türkiye’yi temsil etmesi beklenirken katılımcı firma sayısının 70’i, toplam ziyaretçi sayısının ise 250’yi aşması bekleniyor.

İHKİB Başkanı Hikmet Tanrıverdi, MAPIC 2017’de ise Turkish Brands’i sahiplenme kararı alıp BMD ile birlikte çalışmalara başladıklarını kaydederek, sözlerini şöyle sürdürdü:

“Fransa’ya önceden organize edilmiş toplantılarımız ile bilinirliğimizi artıracak ve sektörümüzü uluslararası pazara en iyi anlatabileceğimiz şekilde çalışmalarımızı yaparak gideceğiz. Türkiye hazır giyim ve konfeksiyon sektörü yıllar içinde çok gelişim göstermiş ve yürüttüğü çok yönlü çabalar sayesinde kendini dünya pazarına kanıtlamış durumdadır. Türkiye, dünyanın yedinci ve Avrupa Birliği’nin ikinci büyük hazır giyim tedarikçisi olarak global oyuncular arasında yer alıyor. MAPIC’e katılım göstererek 80 ülkeden 8.500’ü aşkın ziyaretçinin olduğu uluslararası platformda markalarımızı tanıtarak başarılı bir organizasyon geçireceğimize inanıyorum.”