25.01.2022 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ - Şirketin internet sitesi ve mobil uygulamasına erişimin olmadığı saatlerde yapılan açıklamada şöyle denilmişti:
“Değerli kullanıcılarımız, Microsoft Azure kaynaklı teknik aksaklık nedeniyle BtcTurk web sitesi ve mobil uygulamalarında erişim kesintileri yaşanmaktadır. Teknik ekibimiz ve Azure mühendisleri konunun en kısa sürede çözümlenmesi için çalışmalarını sürdürmektedir. Teknik ekibimiz konunun en kısa sürede çözümlenmesi için çalışmalarını sürdürmektedir."
BtcTurk dün sabah 11:00 itibariyle Twitter üzerinden yaptığı açıklamada ise sorunun çözüldüğünü belirtti. Açıklamada, “BtcTurk web sitesi ve mobil uygulamalarında yaşanan erişim kesintileri sona ermiştir. Hesap bilgileriniz ile giriş yaparak tüm Türk Lirası ve kripto para bakiyelerini görebilirsiniz. Diğer tüm işlemler sırasıyla aktif hale getirilecek ve sosyal medya hesaplarımızdan duyurulmaya devam edecektir. Sabrınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz” denildi.
Tibuk’tan açıklama
BtcTurk Kurucusu Kerem Tibuk da sosyal medyadan açıklama yaptı. Tibuk bir kullanıcının, "Bu tip durumlarda CEO’dan bir açıklama gelmemesi yatırımcıyı tedirgin eder. Bu kadar insan soruyor, cevap verip telkin etmek lazım" paylaşımı üzerine, "Microsoft kaynaklı teknik bir sorun var, arkadaşlar uğraşıyor. Biraz zaman alabilir. Endişelenecek bir durum yok" diye konuştu.