EkonomiLüksü müşterinin ayağına götürdü...

Lüksü müşterinin ayağına götürdü...

09.05.2016 - 02:30 | Son Güncellenme:

Toyota’nın lüks markası olan Lexus, mart ayında Maslak’ta açtığı ilk showroomunun ardından, markayı tanıtmak için farklı bir etkinliğe de imza attı.

Lüksü müşterinin ayağına götürdü...

Lüks araç müşterilerinin yoğun olarak ziyaret ettiği ve lüks markaların birarada bulunduğu İstanbul’daki İstinye Park Meydan alanında bir “mini showroom” açan Lexus, burada her ay farklı bir modeli sergileyecek, dileyenlere test sürüşü yaptıracak.
Türkiye’ye yaklaşık 10 milyon TL’lik yatırımla giren ve ilk etapta yılda 100 adet civarında satış yapmayı hedefleyen Lexus, bu mini showroomda öncelikle crossover sınıfındaki “RX”i sergilemeye başladı. Ardından da Türkiye’de satılan diğer modeller olan “IS”, “LS”, “GS”, “RC” ve “RX” buranın konuğu olacak.

‘Bir yaşam tarzı’
Lexus’un Türkiye distribütörü olan ALJ Holding’in Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Ali Haydar Bozkurt, “Burası Maslak showroomumuza çok yakın ve isteyenlere kısa zamanda test sürüşü imkanı sunabiliyoruz. Dünyaca ünlü moda markaları arasında yer alarak, Lexus’un sadece bir otomobil markası değil, aynı zamanda yaşam tarzı olduğunu da vurguluyoruz. Yine lüks markalarla işbirliği yaparak, ortak test sürüşü etkinlikleri de planlıyoruz” dedi. Lexus müşterilerinin, aracı test etmeden karar vermesini istemediklerini söyleyen Bozkurt, “Çünkü bu otomobili kullandıklarında farkı hemen anlayacaklar. Bu mini showroomun, satışlara da önemli katkısı olacak” dedi.

Marttan bu yana 20’ye yakın araç sattıklarını belirten Bozkurt, bu müşteriler arasında, başka markalardan gelenlerin çoğunlukta olduğunu kaydetti. Bozkurt, Lexus’un, araçlarında hiçbir üreticinin sahip olmadığı özellikleri sunduğunu vurgulayarak, “Örneğin LS modelinde, yaşlanmayı önleyen ‘anti-aging’ özellikli, nano partiküllü klima sistemi var. Bu da, Lexus’u farklılaştıran bir donanım. Üstelik, bilimsel olarak kanıtlanmış” ifadesini kullandı.

Yazarlar