05.11.2024 - 07:02 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Konuyla ilgili yapılan açıklamada, “Türkiye’nin en çok ziyaret edilen, workshoplar ve çeşitli etkinliklerle Avrupa’nın en büyük kahve deneyim merkezi olan Espressolab Roastery’nin yeni ismi ‘Türk Telekom Prime Espressolab Roastery’ oluyor” denildi. Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, şunları kaydetti:
“Birçok farklı alanda ayrıcalıklar sunduğumuz Türk Telekom Prime markamızla uzunca bir süredir Espressolab noktalarından müşterilerimize her hafta hediye kahve ayrıcalığımız devam ediyor. Bu iş birliğimizi Avrupa’nın en önemli kahve deneyim merkezlerinden olan Espressolab Roastery’ye verdiğimiz ismimiz ile taçlandırıyoruz. Ek olarak Türk Telekom Prime Espressolab Roastery’deki tüm etkinliklerde Türk Telekom Prime müşterilerimize özel yüzde 30 indirim ayrıcalığı da sağlamaya başlıyoruz.” Espressolab Yönetim Kurulu Üyesi Emre Kocadağ ise, “Türk Telekom Prime’ın sunduğu değerli destekle, misafirlerimize daha fazla kültür ve sanat etkinliklerini ücretsiz sunacağız” dedi.