EkonomiÇadırda altın satışı başlıyor!

Çadırda altın satışı başlıyor!

01.12.2016 - 02:30 | Son Güncellenme:

Mücevher sektöründe faaliyet gösteren Atasay Mücevherat’ın her yıl geleneksel hale getirdiği Çadır Günleri başlıyor.

Çadırda altın satışı başlıyor

İstanbul Yenibosna’daki fabrikası başta olmak üzere Viaport AVM, Bağdat Caddesi Atasay, Konya ve altincadir.com’da düzenlenen Çadır’da, geçmiş sezona ait binlerce pırlanta, altın, gümüş ve çelik ürünler maliyetine fiyatlarla müşterilerle buluşuyor.

Bu yıl yedincisi düzenlenen geleneksel ‘Atasay Altın Çadır Günleri’nin açılışı öncesinde düzenlenen VIP Günü’ne sabahın ilk saatlerinden itibaren müşteri akını oldu. İstanbul Yenibosna’daki Altın Çadır’da altın ürünler pırlantaya göre daha fazla ilgi görürken, sezon fiyatı 290 bin TL’den 155 bin TL’ye düşen pırlanta set, Çadır’ın satılan en yüksek fiyatlı ürünü oldu. Geleneksel Altın Çadır Günleri’nde, 7’den 70’e herkese uygun, 89 TL’den başlayan fiyatlarla on binlerce ürün zararına fiyatlarla satışa sunuluyor. 1 Aralık Perşembe günü açılacak Çadır, pazar gününe kadar devam edecek.

89 TL’den başlayan fiyatlar

Bu sabah saat 08:30’da kapıları açılan Çadır için müşteriler günün ilk ışıklarından itibaren beklemeye başladı. Yoğun ilgi gören Çadır’da müşteriler, hayallerindeki altın, pırlanta takıları uygun fiyatla satın alma fırsatı buldu. Çiğdem Kamer ve Cihan Kamer’in ev sahipliğinde gerçekleşen VIP gününe, aralarında Ayşe Tolga, Özlem Cankurtaran, Özlem Zehebi, Sıla Öztürk, Zuhal Topal gibi pek çok ünlü isim katıldı.

En ucuz altın ürünün 89 TL, pırlanta ürünün ise 390 TL olduğu Altın Çadır’da, en pahalı ürün ise mağaza satış fiyatı 216 bin TL olan ve Altın Çadır’da 156 bin TL’den satışa sunulan safir taşlı pırlanta gerdanlık oldu. Çadırın en pahalı ürünü olan pırlanta seti alan kişiye Hediye Para da verilecek.

Haberin Devamı

Çadırda altın satışı başlıyor

Markalı takıyı her kesime yaydık

Atasay Grup Yönetim Kurulu Başkanı Cihan Kamer, geleneksel Atasay Altın Çadır Günleri’nin sektördeki dönüşümün önemli bir kilometre taşı olduğunu söyledi. Atasay Altın Çadır Günleri’ne geçtiğimiz 6 yılda da çok büyük bir ilgi olduğunu anımsatan Kamer, “Altın Çadır Projesi’ni başlatırken, ilginin yüksek olabileceğini tahmin edebiliyorduk. 7 yılda bunu açık bir şekilde gözlemledik.

Özellikle markalı takı ve altını toplumun farklı kesimlerine yaymayı başarmış olmamız bizim için büyük önem taşıyor. Pek çok ürünü maliyetine ve hatta bazı ürünleri zararına fiyatlarla tüketicilerle buluşturmuş olmamıza karşın Atasay’ın takıda moda yaratan tasarımları hiçbir zaman eskimediği için tüketicilerden büyük ilgi görüyor. Bu bizim satışlarımıza olumlu yansırken sektörün gelişimine ve markalı ürünlerin satışının artmasına da katkı sağlıyor” şeklinde konuştu.