10.12.2009 - 00:23 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Topkapı İçecek Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Acar, “Türkiye’de rakı içenlerin ertesi gün yaşadığı baş ağrısı, ağızda acılık gibi belirtileri ortadan kaldıran rakı ürettik. Türk tüketicisinden büyük ilgi gördü” dedi. Rakıda Topkapı ve Abbas, voktada ise Nas ve Gorzalka markalarıyla faaliyet gösterdiklerini ifade eden Acar, rakı pazarında yüzde 5, votka pazarında yüzde 7 paya sahip olduklarını belirtti. Acar, bu yıl 50 milyon liranın üzerinde ciro elde ettiklerini, 2010 hedeflerinin 110 milyon lira olduğunu söyledi. Kıbrıs’a ihracat yaptıklarını belirten Acar, yakında BDT ülkelerine ve Ortadoğu’ya ihracat yapacaklarını söyledi.