23.03.2017 - 04:17 | Son Güncellenme:
2016 yılını yüzde 23’lük ciro artışıyla kapatan Alsancak Unlu Mamuller, 2017 yılında mağaza sayısını 45’e çıkararak kaliteden ödün vermeden müşterilerine daha çok noktada ulaşmayı hedefliyor.
Yılın ilk çeyreğinde, Aliağa, Bergama, Bornova Myvia ve Gaziemir’de 2 nokta ile toplam 5 yeni mağazası hizmete giren Alsancak Unlu Mamuller, 2. çeyrek sonuna kadar yeni mağaza sayısını 15’e çıkaracak. Levent&Deniz Doğanoğlu kardeşler tarafından yönetilen Alsancak Unlu Mamuller, 2016’nın ikinci çeyreğinde üretim merkezimizde yaptığımız çalışmalar ve yapılan yeni yatırımlarla üretim alanımızı iki katına çıkardık” dedi.