05.12.2017 - 01:30 | Son Güncellenme:
Haberin detayları şöyle:
2 bin kişi incelendi
1980-2000 yılları arasında doğan ve Y Kuşağı olarak da adlandırılan Milenyum Kuşağı’nın yemek konusunda en seçici jenerasyon olduğu ortaya çıktı. 2 bin kişinin restoran davranışlarını inceleyen GoDaddy şirketi, Milenyum Kuşağı insanlarının yüzde 34 oranla 55 yaşın üzerindekilerin yaklaşık iki katı kadar yemek seçici çıktığını bildirdi.
Sosyal medya gücü
Milenyum Kuşağı’nın, servis kalitesi ve yemeklere fazla önem verdiği belirtilirken, restoran seçimini de sosyal medyadan yaptığı bildirildi. 10 Milenyum Kuşağı’ndan birinin, yalnızca restoranın internet içeriğinden kesin yargıya vardığı, bu oranın 55 yaşın üzerindekilerde 100 kişiden biri olduğu kaydedildi. Y Jenerasyonu yemek beklemede ise daha sabırlı çıktı.