VitrinTurizmde yeni trend: Kişiselleştirilmiş Tatil

Turizmde yeni trend: Kişiselleştirilmiş Tatil

13.06.2022 - 07:00 | Son Güncellenme:

Türkiye turizminin gözbebeği Antalya, seçkin otelleriyle her yıl yurt içi ve yurt dışından milyonlarca misafiri ağırlıyor. Dünyada değişen tatil trendlerini iyi okuyan otel gruplarının başında gelen Sherwood Resorts & Hotels, 2018 yılında “Exclusive” alt markası ile kişiye özel ve lüks tatil uygulamasına başladı. Ceylan Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Ali Ceylan, “Artık herkes hayalindeki tatili eksiksiz yaşamak istiyor. Biz de kurgumuzu o hayalleri gerçekleştirmek üzerine yaptık” dedi.

Turizmde yeni trend: Kişiselleştirilmiş Tatil

 

Yeni konseptlerindeki değişiklikleri anlatan Ceylan, “İnsanlar, saat baskısı içinde tatilini sınırlandırmak istemiyor. Tatilinde özgür olmak istiyor; kahvaltısını istediği saatte istediği yerde yapmak, vegan besleniyorsa ona uygun menüleri görmek istiyor. Biz de hizmet politikamızı bu gelişmelere bağlı olarak güncelledik ve geliştirdik.” dedi. Gastronominin sürdürülebilir turizmdeki önemine de değinen Ceylan, “Konseptimizde Anadolu ve Akdeniz Mutfağının yeri çok önemli. Önceliğimiz bu zengin mutfakların en leziz örneklerini en kaliteli şekilde misafirlerimizle buluşturuyoruz. Bunun yanında dünya mutfaklarından en seçkin lezzetleri de misafirlerimizin beğenisine sunuyoruz.” dedi.

Haberin Devamı

Kalitede sürdürülebilirlik için 15 milyon Euro’luk Entegre Tesis Yatırımı

“Sherwood Resorts & Hotels” 1991 yılında sektöre adım atmış, misafir memnuniyetini önceleyen, hizmet anlayışını her yıl üste taşımayı başarmış bir grup. Gelişen ve değişen turizm trendlerini yakından takip ettiklerini dile getiren Hasan Ali Ceylan, “21 oda ile başladığımız sektörde bugün 7 otelimizde 6 bin 400 yatak kapasitemiz ve 2 bin 78 personelimizle yolumuza emin adımlarla devam ediyoruz. Hali hazırda yatak kapasitemizi 2 katına çıkaracak arsa yatırımını tamamlamış bulunmakla beraber bu alanlarda doğru zamanda turizmin yeni ihtiyaç ve trendlerine uygun projeleri hayata geçirmeyi planlıyoruz.” dedi. Kalitede sürdürülebilirlik çalışmalarına büyük önem veren grup, buna bağlı olarak tesislerinin ihtiyaçlarını da üretiyor. Grup, 2019 yılından bu yana 15 Milyon Euro’luk yatırım yaparak kendi kalite standartlarını oluşturan ve güvence altına alan bir sistem kurmuş. Grup tüm tesisleri için unlu mamul ve pastacılık ürünlerinin tamamını Antalya Organize Sanayi Bölgesi (AOSB)’nde kurduğu tesisinde üretiyor ve sevkini sağlıyor. Grup yerel üreticiden süt tedarik ederek, hiçbir katkı maddesi kullanmadan doğal dondurma üretiyor. Böylece gruptaki tüm otellerde kaliteli ve taze ürünler sunuluyor. Yine AOSB’de grubun tüm ihtiyacını karşılayacak Entegre Et Tesisleri de bu yıl Mayıs ayında faaliyete geçmiş. Entregre tesisler kapsamında; Kendi otellerine hizmet veren Tekstil Yıkama Fabrikası, Toptancı Hali’nde Yaş Meyve Sebze İşletmesi, Büyükbaş ve Küçükbaş Hayvan Çiftliği ve kendi enerjisini üretmek adına Güneş Enerji Tesislerini(GES) kurmuş.

Haberin Devamı

Ceylan, Kurban Bayramı rezervasyonlarının iyi olduğunun altını çizerek, 2022 yılında olağanüstü bir durum olmaz ise 165 bin misafir ağırlamayı planladıklarını vurguladı.

Turizmde yeni trend: Kişiselleştirilmiş Tatil

Kişiselleştirilmiş turizmin en güzel örneklerinden birisi

Sherwood Exclusive Kemer

Doğal güzelliğini tarihi dokusuyla günümüze kadar korumuş olan Antalya’nın gözde turizm merkezi Kemer’de yer alan Sherwood Exclusive Kemer kişiye özel turizmin en iyi uygulandığı otellerinden birisi. Çevresindeki ormanları koruma altına alarak yapılandırılmış otel, sakinlik teması üzerine kurgulanmış ve büyük kentlerdeki kaotik kent yaşamından biraz uzaklaşmak isteyen, sessizlik arayan misafirler için ideal. Otel adeta “hızlı dinlenme” mottosunun bir fotoğrafı gibi. Hem dünyanın birçok ülkesinde hem de iç pazardaki turistlerin ilgi gösterdiği otelde, kişiselleştirilmiş turizmi tam anlamıyla yaşamak mümkün.

Haberin Devamı

Turizmde yeni trend: Kişiselleştirilmiş Tatil

‘Geniş odalar ve yeşile saygı önceliğimiz’

Hizmet İhracatçıları Birliği (HİB) tarafından belirlenen kriterlere göre, son 2 yıldır ‘Konaklama İhracatı’ kategorisinde ilk 3’e giren Sherwood Resorts & Hotels; İngiltere, Almanya, İsviçre, Hollanda gibi Avrupa Ülkeleri başta olmak üzere dünyanın 70 ülkesinden ve yurt içinden yüzbinlerce misafire ev sahipliği yapıyor. Otel içerisinde kişi başına düşen m2 alanı ile sektör ortalamasının üzerinde olduklarına değinen Ceylan, “Biz ağırladığımız her misafirin huzurlu ve konforlu tatil yapabilmesini arzuluyoruz, bu prensip dahilinde tüm otel yatırımlarımızda daha fazla yatak kapasitesine ulaşma imkanımız varken, biz bunu tercih etmedik. Dolayısı ile misafirlerimize daha ferah mekanlar ve daha çok yeşil alan sunuyoruz. dedi.

Haberin Devamı

Gurur dolu 30 yıl

Yönetim Kurulu Başkanı Ceylan, “Sürdürülebilirlik tüm dünyada son günlerin en önemli mottosu, biz de buna sahip çıktık. Kalitede sürdürülebilir olmayı tam anlamıyla uyguladığımızı düşünüyorum. Yedi otelimizde de aynı kaliteyi misafirlerimize sunmak adına yeni yatırımlar yaparak kurduğumuz sistemin amacına ulaştığını görmek 30. Yılımızı kutladığımız bu günlerde bizlere gurur veriyor” dedi.

Turizmde yeni trend: Kişiselleştirilmiş Tatil

İzole plajda özel menüler eşliğinde Akdeniz Esintisi

Global anlamda yükselen bağımsız seyahat trendlerini takip eden grup, Kemer’deki bu tesiste, ilk olarak “Indigo Beach” isimli özel bir alan yaratmış. Akdeniz’in bohem havasını yaşatacak plajda, kişiye özel konseptiyle Dünya Füzyon Mutfağından lezzetler misafirlerle buluşacak.