01.03.2021 - 16:36 | Son Güncellenme:
milliyet.com.tr
TikTok, sosyal medyada kısa sürede dikkat çeken platformlardan birisi haline geldi. Vine ile hayatımıza giriş yapan kısa videolar furyasını devam ettirmeyi başaran TikTok, başka uygulamalara da örnek oluyor. Facebook gibi şirketlerin pek çoğu uygulamalarına ‘TikTok rakibi’ özellikler eklemeye başladı. Başta Instagram Reels gibi özellikler kullanıcılara ‘kısa video’ tecrübesi sunuyor.
YouTube Shorts milyarlık izlenme oranına ulaşmıştı
Geçen yıl duyurulan YouTube Shorts da ‘kısa videolar’ furyasının en son üyesi oluyor ve şu anda ABD'deki tüketicilere beta aşamasında olarak sunuluyor. Daha önce Hindistan’da kullanıcıların beğenisine sunulan özellik, şimdi de ABD’deki kullanıcılar için sunuluyor. Yakında küresel olarak kullanıcıların beğenisine sunulması bekleniyor.
YouTube'un Shorts için paylaşılan videolar, beta sürümünün başındayken 3,5 milyardan fazla görüntülenmeyi başarmıştı.