TeknolojiTürkiye’nin ilk Youtuber kafesi açıldı

Türkiye’nin ilk Youtuber kafesi açıldı

31.03.2017 - 09:36 | Son Güncellenme:

Nedir, Neden, Pokito, Kızlı Erkekli gibi birçok başarılı ve benzersiz Youtube içerik formatına imza atan dijital içerik şirketi 321 Media, Türkiye’nin ilk Youtuber kafesini “321 Kolektif” markası altında Beşiktaş’ta hayata geçirdi.

Türkiye’nin ilk Youtuber kafesi açıldı

Birçok şehirde zincirleşmesi hedeflenen bu yeni kafe konsepti, herkese açık yapısıyla yeni yetenekler ve fikirleri bir araya getirerek kolektif çalışmaların hayat bulmasını sağlıyor. Rahatlığın ön planda tutulduğu bu yepyeni kafe konseptinin tasarım ve dekorasyonu Enza Home imzası taşıyor.

Haberin Devamı

Farklı beyinlerin bir araya gelmesi ile kolektif çalışmanın, kaliteli ve sürdürülebilir içerik üretmenin anahtar olduğu bilinciyle oluşturulan bu yeni çalışma ortamında, herkes rahatça yeteneklerini icra etme fırsatı buluyor. Ayrıca 321Kollektif’te Youtuber’larla takılabilir, kendi videolarınızı çekebilir, fikirlerinizi paylaşabilir, Youtube programlarında yer alabilirsiniz.

Kafe’nin çalışanların tamamının Youtuber. Kafeyi işleten Erhan Çankaya ve Ece Erginöz’ün; realty show tadında, her çarşamba kafeye gelenlerin isterlerse o günkü programa katılabildiği, "Kızlı Erkekli" adında bir Youtube programı var. Kafede geçen bu yeni web formatı sayesinde, arzu eden herkes, profesyonel bir ekiple kanalın Youtube videosunda yer almanın keyfini yaşıyor.

Haberin Devamı

321 Media ve Kolektif’in Kurucusu Cenk Oflaz konuyla ilgili şunları söyledi: "İyi içerik üretmenin yalnızca iyi bir ekip ile olabileceğini çok öncesinden tecrübe etmiştik. Sonrasında full time bizimle olmadan da birçok kişiyle başarılı projeler çıkarabileceğimizi gördük. Bir sonraki aşamada ise sıradan bir ofis ortamı yerine, kolektif çalışmayı destekleyecek bu yeni projeyi hayata geçirdik. Her gün, farklı yetenekte ve tecrübede birçok insanla tanışıyoruz. Hepimizin kafasında çok iyi fikirler ve projeler olabiliyor ancak çoğu zaman harekete geçmekte zorlanıyor ve tek başımıza bu motivasyonu bulamayabiliyoruz. Her hafta, bizim için yeni bir video, yeni bir fikir, çekim, kurgu ve planlama demek. Dolayısıyla kolektif çalışmak bu iyi fikirlerin sürdürülebilirliği ve ticarileşmesi için ihtiyaç. 321Kolektif de tam bu noktada devreye giriyor."