28.02.2018 - 17:21 | Son Güncellenme:
Son 3 yıla damga vuran tüm dizi ve filmlerin arkasında ki isim olan Netflix orijinal içerikler ile elde ettiği başarıya dikkat çekerek bir açıklama gerçekleştirdi. Gerçekleştirdiği açıklama da 2018 içinde toplam 700 orijinal içeriği aboneleriyle buluşturmayı planladığına değindi. Morgan Stanley tarafından düzenlenen Teknoloji, Medya & Telekom konferansında konuşan şirketin CFO’su David Wells, orijinal içerikler için bu yıl 8 milyar dolar harcayacaklarını hatırlattı ve sözlerine şöyle devam etti: “İçerik eklemeye devam edelim. Bu formül çalışıyor. Büyümeye katkı sağlıyor.”
Artan Abone Sayısı Bu Kararın Alınmasına Katkı Sağladı..
Söz konusu 700 içerikten 80 tanesi ABD dışında ülkelerde geliştiriliyor. Bu 80 içerik arasında en popüler yapım olarak ise Almanya’da hazırlanan Dark öne çıkıyor.
Şirket son zamanlarda orijinal içerik portföyünü genişletmek adına yeni anlaşmalara da imza atıyor. Ryan Murphy, Shonda Rhimes ve Duplass kardeşler, yeni iş ortakları arasında dikkat çeken isimler oluyor. Son olarak Matt Reeves’in yapımcılığını üstlendiği bir bilimkurgu filmin haklarını satın alan şirket, komedi ve animasyon içeriklerinin sayısını artırmaya da devam ediyor. Geride kalan çeyrekte 8.3 milyon yeni abone kazanan servisin toplam ücretli abone sayısı 110 milyona ulaşmış durumda. Netflix orijinal içerik sayısını artırmanın yanı sıra pazarlama konusuna da daha yoğun biçimde odaklanacak gibi görünüyor.
2017’de pazarlama faaliyetleri için 1 milyar dolar harcayan şirket, 2018’de bu rakamı ikiye katlamayı planlıyor.