05.01.2022 - 15:27 | Son Güncellenme:
Son sürat ‘fijital’leşme…
Hazır giyim ve moda sektörüne pek çok ilk kazandırdıklarını da dile getiren Şenol, “Türkiye’de omnichannel’ı ilk kez en yaygın uygulayan moda markası olduk. 2016 yılı itibarıyla müşterilerimizin hizmetine sunduk. DeFacto e-ticaret sitesinde ve omnichannel’da yurt dışına açılmaya devam edeceğiz. Bu vizyonla DeFacto ile Türkiye’de ilk kez bir moda perakendecisinin yönetim kurulunda online kökenli bir yönetici yer aldı” diye.
Önder Şenol, fiziki ve dijital perakendeyi birbirine entegre etme yaklaşımları olan ’fijitalleşme’ye de değinerek, şunları söyledi: “Bu vizyonun çıktısı fijital mağazalarımız, 2019’da açtığımız Akıllı Mağazamız bunların en somut örnekleri. Pandemi döneminde de dijital dönüşüm yolculuğumuza da hız kattık. Bir diğer odak alanımız dijital ekosistem oluşturmak. Türkiye’de geliştirdiğimiz DeFacto Akıllı Mağaza konseptiyle dünya genelinde mağazalar açma hedefindeyiz.” Önder Şenol, metaverse ve yeni teknolojilerle ilgili de şunları söyledi: “Gelecekte artırılmış gerçeklik (AR) ve yapay zekâ alanlarındaki teknolojiler hayatımızın tamamında olacak. Dijitalleşmeye sektöründe öncülük eden bir marka olarak metaverse gerçekliğinden bağımsız hareket etmemiz düşünülemez. Müşteriler internette gezindikleri gibi metaverse’te ürün aramayı, satın almayı bekleyecek. Biz de hazırlıklarımızı buna göre yapıyoruz.”