Kültür Sanatİstanbul Gelişim Üniversitesi, Uluslararası Yeni Medya Konferansı

İstanbul Gelişim Üniversitesi, Uluslararası Yeni Medya Konferansı

20.05.2015 - 14:45 | Son Güncellenme:

İstanbul Gelişim üniversitesi, farklı disiplinlerdeki alanları Yeni Medya ile ilişkilendirilmesini amacıyla bu yıl birinci Uluslararası Yeni Medya konferansını düzenleniyor.

İstanbul Gelişim Üniversitesi, Uluslararası Yeni Medya Konferansı

İstanbul Gelişim üniversitesi, farklı disiplinlerdeki alanları Yeni Medya ile ilişkilendirilmesini amacıyla bu yıl birinci Uluslararası Yeni Medya konferansını düzenleniyor. 21 Mayıs 2015 tarihinde düzenlenecek olan konferansda vergi hukuku, antrolopoloji, müzecilik, yerel belediyeler, mobil pazarlama, liderlik gibi konular yeni medya ile ilişkilendirilerek yeni medyaya farklı bakış açıları geliştirilecek.

Haberin Devamı

Web 2.0 teknolojisinin gelişmesi ve kullanıcıların her türlü haber altına yorum yazıp paylaşmasıyla birlikte bilgi artık zamandan ve mekandan bağımsız hale gelerek hızlı bir biçimde yayılmaktadır. Buna göre, kurumların ve kişilerin yeni medyayı çok doğru bir şekilde kullanmaları bir zorunluluk haline geldi. Buna kayıtsız kalmayan farklı disiplinlerden uzmanlar, yeni medyanın hayatımızı işlerimize katkılarını her yönüyle masaya yatıracak.

Üniversite yetkilileri “konferans, çağımızda en etkin iletişim aracı olarak kullanılan yeni medyayı anlamak ve en verimli şekilde kullanabilmek adına değerli bilgilerin sunulacağı konferansa tüm halkımız davetlidir” dedi.

Tarih: 21 Mayıs 2015,

Saat:09.30-16.00

Yer: İstanbul Gelişim Üniversitesi, Güzel Sanatlar Konferans Salonu/Cihangir Mahallesi, Şehit Piyade Onbaşı Murat Şengöz Sokak No:8, 34315 Avcılar

Haberin Devamı

Yrd. Doç. Dr. Deniz Akçay (Yeni Medya Bölüm Başkanı)

Yrd. Doç. Dr. Sinem Tuna (Radyo Televizyon ve Sinema Bölüm Başkanı)

Ek: Konferans Programı

PROGRAM

1 Oturum:10.00-11.30,

Oturum Başkanı: Prof.Dr.F.Rifat ORTAÇ

*Yrd. Doç. Dr. Sevda Deneçli: E-Alışveriş Websitesi Kalitesinin E-Sadakat Üzerindeki Etkisi

*Yrd. Doç. Dr. Ali Murat KırıK: Yeni Medya Çağında Pazarlama Pratiklerinin Değişimi: Mobil Pazarlama Uygulamaları

*Yrd. Doç. Dr. Deniz Akçay: Sosyal Medya Reklamların Vergilendirmesi

*Yrd. Doç. Dr. Öykü Ezgi Yıldız - Yrd. Doç. Dr. Ceyda Deneçli:Mobil Reklamların Anlık Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi

*Dr. Fatima Alsalem: Kuveyt Çevrimiçi Haber Medyasında Gündem Belirleme Analizi: Okuyucu Yorumlarını Kullanarak Halkın Gündemini Ölçümleme

2. Oturum:13.00-14.15

Oturum Başkanı: Prof.Dr. Ünsal Sığrı *Yrd. Doç. Dr. Özgür Canan Selvi Taşdan: Sosyal Medyanın Yerel Yönetimlerde Yurttaş Katılımına Katkısı: Kadıköy Belediyesi Örneği

Yrd. Doç. Dr. N. Hanzade Uralman: Müzelerde Crowdsourcing Uygulamaları: Kamu ile İletişim Kurma Yoluyla Müze Çalışmalarının Güçlendirilmesi

*Yrd. Doç. Dr. Seyhan Kayhan Kılıç :Kutsal Mekandan Sosyal Medyaya Cem Ritüelleri

*Yrd. Doç. Dr. Gülüm Şener: Dijital Aktivizm Araştırmalarında Kuramsal Yaklaşımlar

Haberin Devamı

*Ileana Nicoleta Salcudean, PhD: Yeni ve Eski. Kültür ve Medyada Değişimler ve Süreklilik

3. Oturum:14.30-15.40

Oturum Başkanı: Prof. Dr. Can Bilgili

*Prof. Dr. Cem Sefa Sütçü: İletişim ve İnsan İlişkisinde Teknolojinin Rolü

* Prof. Dr. Ünsal Sığrı: Medya ve İletişim Dünyasında Liderlik ve Başarı

*Yrd. Doç. Dr. Nur Dilek Dalziel: Facebook'ta Müşteri Hizmetleri: Birleşik Krallık Bankacılık Sektörü Üzerine Bir İnceleme *Yrd. Doç. Dr. Zafer Özdemir: Alternatif Medyanın Terör Haberlerini Ele Alışı: Savcı Cinayeti Üzerine Bir İnceleme