Son dakika Birleşmiş Markalar Derneği haberleri ile ilgili Milliyet'e eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan Birleşmiş Markalar Derneği gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan Birleşmiş Markalar Derneği haber sayfamızda...
haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 367 birleşmiş markalar derneği haberi bulunmuştur.
İTO "Gıdada İsrafa Dur De" kampanyası başlattıİTO, her yıl binlerce ton gıdanın israf edilmesi konusunda farkındalığı artırmak ve gelecek nesillere daha yaşanabilir bir dünya bırakmak amacıyla "Gıdada İsrafa Dur De" kampanyası başlattı.
Perakende ciroları kasımda yükseldiBütün bir aya yayılan indirim kampanyaları nedeniyle kasım ayının hareketli geçeceğini öngördüklerini hatırlatan Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, “Hemen hemen beklentilerimiz doğrultusunda bir tablo ortaya çıktı. Kasımda üyelerimizin yüzde 67’sinin adet satışı ekim ayına göre arttı. Cirosunda artış beyan eden üyelerimizin oranı ise yüzde 76’ya ulaştı” dedi.
Vatandaşlar akın etti: Kasım ayı indirimleri perakendeye nefes aldırdıBirleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, "Kasım ayı özellikle nakit sıkışıklığı çeken markalarımıza bir nebze de olsa nefes aldırdı. Aralık ayının ikinci yarısının da hareketli geçeceğini öngörüyoruz." ifadelerini kullandı.
Kasım indirimleriyle perakendede satışlar yüzde 20 civarı arttıBirleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, dört aylık daralma döneminin kasımla şimdilik sona erdiğini belirterek, "İndirimler nedeniyle kasım ayında ortalama adet satışlarında yüzde 20 civarında bir artış oldu." dedi.
Perakende sektöründe yılbaşı hareketliliği!Yeni yıla sayılı günler kala alışverişlerde hareketlilik yaşanıyor. Yılbaşı alışverişlerinde giyim ve gıda başta olmak üzere yapay çam ağacı, kostümler, şapkalar ile ev ve ağaç süslemede kullanılan aksesuarlara büyük ilgi gösteriliyor.
Kasımda e-ticaret hacminin 500 milyar lirayı aşması bekleniyorBirleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, kasım ayında indirim kampanyaları sayesinde toplam e-ticaret hacminin 500 milyar lirayı aşarak rekor kıracağını beklediklerini bildirdi.
Ayakkabı ve giyimde maliyeti düşürecek öneriYüksek girdi maliyetleri nedeniyle fiyat tutturmakta zorlanan ve ihracatın yanı sıra iç pazarda da satışları daralmaya başlayan hazır giyim ve ayakkabı üreticileri ile markalar, çözüm önerilerini tartışmak için bir araya geldi.
E-ticarete yasayla ‘ihracat desteği’E-ticaret Kanunu değişiyor. E-ticaret platformlarına ihracata katkı karşılığı “lisans bedeli” desteği sağlanacak. Bu platformların ödeyeceği lisans bedeli altıda bire kadar düşebilecek.
Enflasyonu düşürmek için 2 öneriBirleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, özellikle son aylarda enflasyonu yüksek maliyet artışlarının tetiklediğine dikkat çekti.
Perakendeci 2024 yılından umutluBirleşmiş Markalar Derneği’nin (BMD) ‘Perakende Buluşması – Ne Oldu Ne Olacak?’ etkinliği, organize perakendenin lider isimlerini bir araya getirdi.
Cirolar artarken satış adedi düştüOrganize perakende markaları 2023 yılında yüksek enflasyona paralel olarak cirolarında ortalama yüzde 80’in üzerinde artış sağlarken her üç markadan birinin adet satışı 2022’nin gerisinde kaldı.
‘Fiyatlar artacak’ beklentisi kırılmalıTürkiye’nin önde gelen 508 markasını çatısı altında buluşturan ve her ay yaptığı anketlerle organize perakendenin nabzını tutan Birleşmiş Markalar Derneği’nin (BMD) Başkanı Sinan Öncel, “Bizim öncelikle piyasadaki ‘fiyatlar daha da artacak’ beklentisini kırmamız gerekiyor. Beklentinin kırılmasında ekonomi yönetimine önemli görevler düşüyor” dedi. Öncel, bu kanıya varmasında, hem yerli tüketicinin, hem de turistlerin alışverişlerini kısmasının belirleyici olduğunu ifade ederken şunları söyledi:
Perakendecinin gözü kasım kampanyasındaYaz sezonunu genel olarak verimli geçiren organize perakendenin adet satışlarında eylül ayında başlayan daralma ekim ayında da devam etti. Gıda dışı ürünlerin satışında üst üste iki aydır görülen küçülme, perakende sektöründe gelecek dönem için alarm işareti olarak yorumlandı. ‘Efsane cuma’ indirimleriyle sektörde canlılık bekleniyor.
İş dünyası ikinci yüzyıl için hazır!İş dünyası temsilcileri Türkiye Cumhuriyeti’nin 100. kuruluş yıl dönümünü kutlarken ülkeyi ikinci yüzyılda da başarıya taşımayı amaçlayan mesajlarını paylaştı.
İndirim yapan firmalar ilan edilecekTicaret Bakanlığı; TÜSİAD, TOBB ve TESK gibi iş ve esnaf örgütlerinden indirim kampanyalarına destek istedi. İndirimlere iş dünyasının “anlamlı seviyede” katkı yapmasını talep eden bakanlık, kampanyaya katılan firmaların, bakanlığın internet sitesinden ilan edileceğini bildirildi.
Zincir marketlerde ‘indirim’ zamanı! Peş peşe açıkladılarGeçen hafta gıda perakendecileriyle buluştuklarını belirten Ticaret Bakanı Ömer Bolat, Cumhuriyet’in 100. yılında marketlerden büyük bir indirim kampanyası beklediklerini söylemişti.
Perakende sektörü verimliliğe odaklandı22’ncisi düzenlenen Perakende Günleri 2023, ‘Dijital Dünya-Yeni Müşteri, Yeni Perakende, Yeni Dönem’ ana temasıyla başladı. Verimlilik çalışmalarına odaklanan perakende sektörü tarafından iç piyasayı canlandırmak için çalışmaların devam edeceği vurgusu yapıldı.
‘Enflasyonla mücadeleye destek devam edecek’Cumhurbaşkanlığı ve 28. Dönem Milletvekili Genel Seçimleri’nin ardından açıklamalarda bulunan Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, enflasyonla mücadeleye destek vermeye devam edeceklerini bildirdi.
Perakende ciroları martta yükseldiBirleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, deprem etkisiyle şubatta mağazaların hem müşteri trafiğinde hem de cirolarda ortalama yüzde 20 düşüş olduğunu, martla birlikte ise yerli müşteri için alışverişin yeniden normale döndüğünü söyledi.
‘Bölgede yerel ticaret ayağa kaldırılmalı’Depremden etkilenen illerde yerel ticaretin hızlıca ayağa kalkması önemli görülüyor. Bölgedeki 27 AVM’nin 17’si açıldı. Bazı şehirlerde semt pazarları kurulurken, konteyner dükkanlar gündemde
Çarşı pazar hareketliAlışveriş merkezleri, e-ticaret siteleri ve çarşıyı yılbaşı alışverişi heyecanı sardı. Bu dönemde sadece sanal alışverişin yüzde 110 oranında artması bekleniyor. AVM’lere de giriş sayısı artarken en çok hediyelik eşya ürünleri bu alışverişten pay alıyor.
Birleşmiş Markalar Derneği ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.